IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ден четвърти от стачката: Не тръгнаха 201 от общо 261 влака


Обратно в новината

Коментари Коментари

114
ХА,ХА,ХААА....
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 7
ЕГАТИ , СТАЧКАТА .....ТЕ ОТ ТИЯ 261 ВЛАКА ...,150 СА ПРЕД ЗАКРИВАНЕ!АКО 60 -бр ., СА СЕ ДВИЖИЛИ, ЗНАЧИ НЯМА СТАЧКА!ЗНАЧИ ВСИЧКО Е ...."ПУНТА МАРА", НАДУВАНЕ НА *** ПО ЦЕНТРАЛНАТА ГАРА И ВЕЕНЕ НА БАЙРАЦИ....!КЪДЕ СА ВИ ДОКТОРИТЕ, УЧИТЕЛИТЕ , ПЕНСИОНЕРИТЕ И ПОЛИЦИЯТА....ЩОТО НЕ ГИ ВИЖДАМЕ....ХА,ХА,ХАААА.....КОМУНИСТИЧЕСКИ ИЗЦЕПКИ ......ВРЕМЕ Е ЗА СЪКРАЩЕНИЯ НА ЧИНОВНИЦИ, ОТ КОИТО...МНОГО ХАРЧОВЕ ---НИКАКВА РАБОТА!ТАКА СЕ ПРАВИ ИКОНОМИЯ НА БЮДЖЕТА!
отговор Сигнализирай
113
до 115
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Интересно защо не пишеш същото и за герб?
отговор Сигнализирай
112
Слаби профсъюзи
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Нищо не зависи от нашите профсъюзи. Те са миманс. С такива ояли се ръководители-ченгета от началото на прехода те нямат никакъв авторитет. Сега се разтревожиха, защото видяха, че никой не ги пита за нищо и губят изцяло позициите си. Въобще в ръководстото на профсъюзите има много "стари муцуни", които вече трябва да отстъпят местата си.
отговор Сигнализирай
111
Голям смях
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Каква национална стачка е това?От 261 не движат 201?Товарни превози си се движат нормално?Това не е стачка бе,това е цирк.Едните стачкуват другите не.Нищо не става от българите,затова сме на този ред и никога няма да се оправим.
отговор Сигнализирай
110
Учуден съм
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Железничарите дали се усещат как ги "гласят" профсъюзите: Вдигнаха се на стачка, а собствениците на автобусти покриха техните маршрути и то почти без да вкарваат в действие извънредни МПС. Същевременно германските фирми си искат локомотивите, за които не са внасяни вноски за откупуването им. След 2-3 седмици жепейците ще спрат стачката ,но локомотивите няма да ги има и те ще се хванат за палците, уволнени поради липса на локомотиви. Това означава, че с пътническия превоз настъпва край. Остават товарните превози. А Д.Манолов и шефът на КНСБ ще се изнижат като мокра връв...
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 38 Не харесвам 6
Хаос в държавата.Гарантирано от ГЕРБ !
отговор Сигнализирай
108
ууу
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
9К79 точка У ,и аз не съм против реформата, ами целта е неясна...днес попитах, ако дойде частна фирма да екипира вагоните, Вие ще плащате повече, явно сте лоши управленци... ама е по-добре да се направят, че не чуват:):):) ЦИРКА е пълен, каквото е и в държавата
отговор Сигнализирай
107
ууу
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
ЖП-то вози успешно товари, даже печели... обаче завиден % от товарните превози бяха пренасочени към първата българска частна железница, собственост на бивш жепеец. Практиката в европа показва, че също така успешно можеха да му се лепнат малки губещи пътнически линии, които да обслужва наравно с печелившите товари, но НЕ. Защо да го правят... оплели си кошницата... истината е че целта е да се купува, ама ако печелят... цената ще е друга...
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Ако не друго, то да пътуваш с влак е романтично.
отговор Сигнализирай
105
9К79 точка У
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
до УУУ .. това че инфраструктурата е построена с парите и труда на нашите баби, дядовци и бащи е АБСОЛЮТНО вярно! Затова за да не се стигне до продажба на БДЖ-то, трябва да се реформира и да заработи нормално, дори и с по-малко персонал! Последните години бяха внесени хиляди таратайки от моргите и сега нашенеца пътува с автомобил, не с железницата! Нямаме тежка индустрия, металургия, произв. на торове и т.н. и затова няма какво да вози ЖП-то!
отговор Сигнализирай
Новини