IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете пак ще си стоят по гарите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
34 ти добре ли си бе?Те мароканските скакалци, където минат трева не никне, ти искаш и терминали да им подарим.
отговор Сигнализирай
36
vlady
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Редно е да се лицензират частен превозвачи за пътническите превози с цел конкуренция и по-висока ефективност. НКЖИ остава държавна, а частниците както и БДЖ плащат концесионни такси за използваната инфраструктура.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Т'ва българите сме страшно недоволници, все някой друг ни е крив.К'во са ви криви железничарите, че си искат. Искайте си и вие - те поне имат "дупе" да искат, а не с енатускат при топлите дупета на жените си като 95% от вас тук само - мрънкате мрън мрънмрън. Мноо сте отворени
отговор Сигнализирай
34
vlady
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Също на гарите особено по-малките и спирките може да се поставят билетни терминали и така да се съкрати още ненужен персонал - избираш начална и крайна гара, запазено място, час двупосочен билет и т.н. плащаш и машината отпечатва съответния/те билет(и). Може да се добави и POS терминал за директно плащане с дебитни и кредитни карти.
отговор Сигнализирай
33
Никой ли......
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Никой ли не разбира,че за една работа,която може да бъде свършена от 10 човека(примерно,предостатъчни) се определят 1000лв.(пак примерно),следователно се падат по 100лв. на човек...е ако се назначат 50 човека,логично е да получат по 20лв. ,но ще се залъгват ,че работят и ще се надяват на увеличение ,е няма как мамка му....трябва ли изобщо да се обяснява такова нещо...
отговор Сигнализирай
32
vlady
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
БДЖ се нуждае от сериозни съкращения в администрацията, затягане на контрола в експлоатацията както и по отношение на кондукторите и пътниците. Примерно да пуснат по влаковете цивилни контрольори, които да проверяват пътниците между гарите и ако открият пътник без превозен документ кондукторът се уволнява дисциплинарно. Също следва Транспортна Полиция да съставя актове на пътниците без превозни документи отказали да платят увеличената цена на билета.
отговор Сигнализирай
31
не!
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Стачкуващите разбират реформата така - увеличаване на заплатите на 3000 лв., намаляване на работния ден, увеличаване на платената отпуска, пенсиониране на 40 г., пенсия поне 2000 лв.Ние данъкоплатците, които издържаме БДЖ, железничарите и семействате им, и пенсионерите им - не сме съгласни!
отговор Сигнализирай
30
дядо гошо
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Браво на разсъжденията на 23 !!!
отговор Сигнализирай
29
pravilno
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Stiga s tia oplakvanici na bdg rabotnicite koito rabotat po 3-4 4asa na den i samo se oplakvat ako gi vzeme edin 4astnik 6te im spuka marzelivite zadnici i 6te im plati po-malko,za vsi4ko e vinovna mafiata(dargavata) koiato ni upravliava ot 1944 godina.
отговор Сигнализирай
28
дядо гошо
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Всички стачкуващи сяами си копаят гроба.Виновни са най вече техните "попове" синдикатите,които ползуват заплати на данекоплатеца и само а да се покажат реват на умряло....
отговор Сигнализирай
Новини