IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак без резултати за стачката в БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Космонавт
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Когато едно търговско дружество стигне дъното,вината е само в управляващите го.Ако това дружество е със 100% държавно участие,вина има и в министъра,който отговаря за това дружество.Ето защо не търсете вина в работещите в това предприятие,както и в отделни личности на ниско ниво,било то и синдикални лидери.БДЖ от 2002г. се управлява лошо и ето резултатите.Не бива днешните управляващи да се оправдават с миналите управления,защото вече 2,5г. те управляват и знаят с какво са се захванали.
отговор Сигнализирай
53
А сега
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Какво постигна Бунев през почти 6-те години като синдикален лидер? През това време служителите в двете жп компании - БДЖ и НКЖИ, се стопиха с над 7000 - от над 33 на 26 хиляди, а броят на влаковете намаля със 120. Съставите на повечето пътнически композиции бяха намалени от 4 на 2 вагона, а товарните вече се срещат толкова често, колкото и Халеевата комета минава покрай Земята. Къде беше Бунев, когато бившите шефове на БДЖ платиха над 16 млн. евро за 30 архаични спални вагона от Германия, а получиха само 12 самоходни гробници, от които сега се движат само 3? Защо не сезираха веднага прокуратурата, а мълчаха като риби Защо след като не иска да се съкратят 2500 служители и 150 влака, Бунев не предложи алтернативен вариант за спасение на БДЖ? Като осигури, да речем, допълнително 10 млн. тона товари и 5 млн. пътници годишно? Да, лесно е да се краде от железницата и да се получава заплата, която ти плаща цялото общество под формата на субсидия! Но да се предложи работещ вариант за стабилизиране на компанията, явно не е лесно! В крайна сметка ако Бунев беше добър синдикалист, нямаше вече 600 железничари да се съгласят да избягат и от него, и от любимата му железница срещу 6 заплати накуп, нали?! Да беше само Бунев - на гръб да го носиш! Но какви ги вършат големите синдикални централи? Плашат с национална стачка на 30 ноември, уж защото вдигали пенсионната възраст. Че къде бяха КНСБ и "Подкрепа", когато възрастта за пенсиониране скочи от 55 и 60 съответно на 60 и 63 години? Как защитиха своите членове? Да не би след голямата стачка учителите и родното образование да цъфнаха и вързаха?! Не - само броят на синдикалните деца, учещи в чужбина, се увеличи. Вдигна се и капиталът на фирмите, чиито конци дърпат синдикални босове. Да, пълен синдикален рекет! Чийто масраф плаща цялото общество, а печелят само синдикалните босове. Въпросът е докога ще ги търпим.
отговор Сигнализирай
52
Евалла Пеев...
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
...естествено знаем как се пътува във влака и как кондукторите взимат пари на ръка от гратисчийте....виждал съм го с очите си!Често пътувам по дефилето....!...и за Централна гара ,знам....за далаверите на Манол Велев!ТОВА Е БОЛКАТА .....И ЗА ТОВА Е СТАЧКАТА!.....иначе БДЖ си отива---целта е да бъде лапната от "нашите хора"....с руски пари-като "Булгартабак"!
отговор Сигнализирай
51
Пеев
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Кажи бе господин анонимен?Защо съм ***?Че ще спре чопленето на семки в БДЖ ли?Или ще секнат монетите на ръка?БДЖ не е бащиния!Щом се налага оптимизация на състава в дни на криза значи се налага!Радвайте се,че не е частно дружество,че тогава никой няма да търпи стачки,а ще си ги уволни дисциплинарно и ще си наеме други хора!
отговор Сигнализирай
50
126
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Ало.... анонимниа като че ли много си информиран
отговор Сигнализирай
49
До 49
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
А ти знаеш ли, че само 5-10% от ползващите услугите на БДЖ си купуват билет, защото знаят, че твойте измъчени кондуктори взимат подкуп на ръка?
отговор Сигнализирай
48
До 46
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
"хората от БДЖ работят в студ и в пек" - това някакъв виц ли е? Аз да не би да ходя на работа само когато навън е между 15-20 градуса?
отговор Сигнализирай
47
anonimen
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
до 45 ти си голям *** ти знаеш ли колко скита един кондуктор и с колко откачалки като теб се сблъсква.
отговор Сигнализирай
46
Обикновен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Министър Московски е мноо зле.Въобще не е за този пост.Един парашутист , който иска да затрие една компания /БДЖ/ , която е със много стара история.Така безгрижно каза че ще създадът нова компания , все едно ще отворят нов мол.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Манол Велев е един от хората, допринесли най-много за разсипването на БДЖ, твърди столичен седмичник. Съветникът на президента Георги Първанов се включва в далаверата по източването на БДЖ в края на 90-те години. Тогава, замесен в т.нар. горивна схема, той участва в препродаването на черния пазар на хиляди тонове нафта, купени за нуждите на железниците. През 2003 г. Манол Велев прави големия си удар успява да приватизира напълно дружеството Ресторанти и спални вагони АД, което притежава 250 търговски обекта, складови помещения и административни сгради. За периода 2003 2007 г. Велев успява да изтъргува над 200 апетитни търговски и складови помещения чрез фиктивни договори за отдаване под наем, пише още седмичникът. Става въпрос да организирано източване на БДЖ на стойност над 200 милиона лева. Любопитното е, че Манол Велев все още се води управител на голяма част от откраднатите имоти, тъй като след като бе прострелян през 2007 г., той изпадна в кома и не може да бъде образувано дело за финансови измами. Изданието припомня аферата със златните вагони на Валентин Моллов, чрез която БДЖ бе ощетена с 19 милиона лева. Тогавашният изпълнителен директор на БДЖ Христо Монов беше принуден да сложи подписа си от Алексей Петров. Всички знаехме, че тази далавера се случва със съгласието на Първанов и с лобизма на Весела Лечева, твърди достоверен източник на изданието и допълва: След като отстреляха Манол Велев, Петров зае мястото му по отношение на силов натиск по източването на БДЖ и ДАМС. Иначе бизнесът на Велев днес се движи от брата на Весела Лечева Даниел, който стопанисва цялата Централна гара и още десетки жп гари.
отговор Сигнализирай
Новини