IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

11-и ден без влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
до Руди
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Руди, по принцип предпочитам влаковете (просто съм висок 1,98 и в автобусите ми е тясно), веднъж ми се наложи инцидентно да тръгвам от Бургас за София, нямах време за хвана последния влак, бях пил - не можех да карам, и отидох на автогарата - качих се на автобуса някак си се наместих (добре че нямаше човек до мен) и по едно време се събуждам от врява и смрад - от Нова Загора се бяха качили поне 20 ***.... Е повече не повторих!
отговор Сигнализирай
19
San
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
Абе кой пътува още с тия железарии. Автобусният транспорт е на приблизително същата цена, топло, комфортно, без закъснения и ***.
отговор Сигнализирай
18
Rudi
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Единствената цел на тия шапкари беше увеличението на цените на билетите-това е истината, което от вчера е факт. Затова има автубоси-на тия мизерни железа и мангасарщината в тях, никога няма се кача.
отговор Сигнализирай
17
до 14
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ами да беше гледал новините - работници, ученици - всички които не са от големите градове но учат и работят в тях ползват основно БДЖ защото е по-евтино и сигурно.
отговор Сигнализирай
16
Mirko
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Дръжте се железничари. Трябва да имате колективен трудов договор. Никой няма да ви помогне като ви съкратят. Обезщетенията ще свършат до края на зимата, а после какво ще правите? Нямате накъде да отстъпвате назад. По въпроса защо БДЖ /и не само/ е зле ще го кажа пак и ще го повтарям докато не се осмисли от хората: За да има железници, здравеопазване, образование, култура и всичко което е ценно за нас обществото, трябва да работят предприятията и да печелят.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Абе нали Дянков и шефовете на БДЖ лаеха че държавата щяла да печели 140 000 лева на ден от стачката! Вчера защо реваха че загубите за 10 дена стачка са над 1 милион лева?
отговор Сигнализирай
14
Tranpsort
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Интересно ми е дали някой чувства липсата на ЖП транспорта? От изписаното изглежда, че няма много хора, на които да им липсва или да нямат как да се придвижват. Доста странна ситуация.
отговор Сигнализирай
13
до "закриващите
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Колкото и простотии да направи правителството на ГЕРБ /и не само то/ в системата на БДЖ, не вярвам да се стигне до закриване. Чак толкова луди не са. С едно изключение, няма страна без железници. Тоя транспорт е по-евтин и с добър мениджмънт може да бъде ПЕЧЕЛИВШ. Разните ръководни структури и правителства са виновни, че толкова години не можа да се сложи ред в БДЖ. Не са виновни маневристи, стрелочници и машинисти. И вижте кого съкращават - точно тях. Хората се борят за хляба на семействата си.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Жепейците не разбраха ли че с тая стачка пречат само на себе си?Не разбраха ли че държавата може да оцелее и без пътническите им превози?***,не ставайте жертва на напъните на синдикатите да упражняват някаква власт в държавата!Аз съм го изпитал на гърба си с Кремиковци,затова ви казвам:Петър Бунев без работа няма да остане!Както не е без работа и Васил Яначков-шеф на КНСБ в Кремиковци!Не ги следвайте сляпо тия синдикати,ще берете много ядове с тях!
отговор Сигнализирай
11
ъх
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
А бе, нали след 10тия ден БДЖ щеше да фалира? Какво стана. Дай им на бойковистите само да лаят.
отговор Сигнализирай
Новини