IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Преговоритe за БДЖ се отложиха, стачката продължава


Обратно в новината

Коментари Коментари

37
петко славейков
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
ДОКАТО НАЙ- АЛЧНИТЕ ОТ ВСИЧКИ УПРАВНИЦИ, А ИМЕННО ГЕРБ, НЕ ЛАПНАТ БДЖ СТАЧКАТА НЯМА ДА СПРЕ. ГЕРБ И МИНИСТРИТЕ ИМ, НАЧЕЛО С ФУТБОЛИСТЪТ С ГЛАВНО Ф, ЩЕ ФАЛИРАТ БДЖ И ЩЕ ГИ ПРИВАТИЗИРАТ,/РАЗБИРАЙ ОТКРАДНАТИ/ БЕЗ ПАРИ. СЛЕДВАТ ГАРИТЕ, ПРИСТАНИЩАТА, ЛЕТИЩАТА И КАКВОТО Е ОСТАНАЛО.А ОВЧИЯ НАРОД ЩЕ СТОИ ОТСТРАНИ И ЩЕ ГЛЕДА БЕЗУЧАСТНО.И ЩЕ ГЛАСУВА ЗА ПОРЕДНИТЕ ЖАЛКИ ПАЛЯЧОВЦИ И ТАРИКАТИ ПЛЯЧКОСВАЩИ КАТО БАШИБОЗУК СЪЗДАДЕНОТО С ТОЛКОВА ТРУД ОТ НАРОДА И НАРОДНИ ПАРИ."НЕ СМЕ НАРОД, НЕ СМЕ НАРОД,А ***".
отговор Сигнализирай
36
Стоян
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Икономика е БВП за година. Или на човек. Където си бяхме 1989 там сме и сега - малко по-добре от Румъния. Ако не бяхме вързани за банкрутиралата икономита на СССР може би щяхме да сме до Унгария. Но не сме. Пък за стратегическите и т.н. предприятия - по хубаво е имаме такива като Шверцария - малки спретати но с един вагон часовници си внасят 1000 вагона домати.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
33-ка, а кое е икономика, я ни просветли! Това да има 200 банки и нито едно стратегическо, национално предприятие ли? Или това да затворим 4, от 6-те реактора на АЕЦ ей така, щото много печелим? Или да имаме ограничения в лозовите насаждени, щото много вино сме изнасяли? Кое е икономика бе? Инженери да продават домати?
отговор Сигнализирай
34
chicago
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Не слушаите свободните съчинения на министрите за,печеливши и непечеливши жп превози.В света няма печеливша железница ,има отделни печеливши влакове и отделни печеливши линии.За да си направите съпоставка ще ви кажа че,през 1990г БДЖ наброяваше 93 000хил ,сега26 000 без съкращенията.От тогава до сега се смениха 10 транспортни министъра и толкова генерални директора на БДЖ.Всеки от тези господа има охранителна или спедиторска или консултанска или превозна фирма свързана с БДЖ.Кърлежи.
отговор Сигнализирай
33
Стоян
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Към 30Ех Носталгио, При социализма се возеше руда от Алжир до кремиковци и въглища от Лом до Кремиковци /вероятно от Донбас/. И ако на това му викаш икономика - здраве му кажи.
отговор Сигнализирай
32
Огнян
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Ако трябва да сме точни, следва да се обърнем към аналогияните случай. Имаш ли представа дали някоя стаяка у нас е довела до нещо благоприятно за България. Целят се само краткотрайни подобрения, като цяло всичко отива надолу. Виж Кремиковци. Стачки, стачки и фалит. Защо профсъюаите не се обърнат към яасните фирми, където има вопиющи нарушения на КТ. Защото ще ги изметат за час.Лесно им е в БДЖ-то. Все някой ще мигне. И пак ще се возиш в мръсен влак, тук там някой и билет ще си е купил.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ми не знам! Аз доколкото чух негово височайшество финансовия министър, той вече си направи устата! Имало интерес към "Товарни превози"?!?!?! Така каза! Той сега ще оплете нещата, ще разбърка всичко в държавата и после ще си отиде в Америка сърдит, че никой не го е разбрал. Историята показва, че всичко, абсолютно всички финансови министри, ама до един говорят колко щяло да бъде полезно за хората това, което те правят, а после се оказва съвсем друго. И тук е такъв случая.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Защо БДЖ бе печеливша компания при социализма? Просто защото имаше икономика! Българите имаха пари да пътуват, да пращат колети, индустрията товареше стоки за десетки милиона тона, земеделците само пълнеха вагони към Европа с 200 000 т. домати годишно! Сега към Европа пътуват рейсове с *** и ратаи...
отговор Сигнализирай
29
Огнян
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Към 27Не се знае дали брокерите на БДЖ-то не самите профсъюзи. Може би те искат да свалят цената за да я купят тези лица. А те миже би играят и в двата отбора и печелят и при черно и при червено.Жалко за железничарите. Тяхната съдба е както на металурзите от Кремиковци.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Лъжат, лъжат, лъжат, лъжат...
отговор Сигнализирай
Новини