IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак без споразумение, стачката в БДЖ продължава


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
разбира се
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
че синдикатите ще искат тях да питат при уволнение на работници.Всеки работник е чл. внос, а в централите на синдикатите според проф.Константинов влизат годишно 100-150 мл. лв. Борбата е за всяко чл. вносче. Какво от това, че стачката ще загроби БДЖ.Губещи са само жепейците защота ги използват за канарчета, а хората се справят и с автобусния транспорт.
отговор Сигнализирай
16
Тра-ла-ла
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
С действията си стачкуващите доказаха, че... всъщност.. БДЖ, в този си вид, не липсва на никого.Е, за какво стоят там 13000 души и получават заплата? За да скачкуват?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
"Така или иначе с тези 166 влака пътуват по три, пет до осем пътника по цялата линия и са абсолютно нерентабилни" Ако това е така, а то не е, защо във влака от Пловдив за Карлово в 14 часа НЯМА МЕСТА чак до Граф Игнатиево???
отговор Сигнализирай
14
спиро
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
и тук се намъкнаха юпитата, къде минат трева не никне, ликвидатори и педагози да управляват- явно искат тройна коалиция/ няма да е далеко/
отговор Сигнализирай
13
КРАЙНО ВРЕМЕ Е...
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
ДА СЕ ПРИКЛЮЧИ С ТОЗИ ГАДЕН И ПРОСТАШКИ ,КОМУНИСТИЧЕСКИ ТЕАТЪР---НЯМА Т.Н..."ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ"!НЯМА ТАКАВА "СОБСТВЕНОСТ" --ТОВА Е САМО , /МЕЖДИННО СЪСТОЯНИЕ/ МЕТОД ЗА ИЗТОЧВАНЕ, ОГРАБВАНЕ И СРЕДСТВОЗА РЕКЕТИРАНЕ НА ОБЩЕСТВОТО....ДОКАТО СЕ НАМЕРИ РЕАЛЕН/ФИЗИЧЕСКО ЛИЦЕ/СОБСТВЕНИК НА ФИРМАТА И НЕЙНИТЕ АКТИВИ!Т.Н."ДЪРЖАВАНА СОБСТВЕНОСТ"----Е КОМУНИСТИЧЕСКА ИЗМИСЛИЦА , ЗА ДА СЕ ЧЕРПИ ,БЕЗКРАЙНА МУФТА ОТ НЕЯ....ИЛИ ....."ДЪРЖАВАТА ,КАТО ДОЙНА КРАВА"!!!!!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Рибата се разваля и вмирисва откъм главата!
отговор Сигнализирай
11
Bylgarin
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ако искаш да имаш пътнически влакове има само 2 опции: Или силно да са субсидирани или да са частни влакове с билети 10 или повече пъти по скъпи от тези на БДЖ. Очевидно първото вече не е опция при нашия бюджет, никой не е съгласен да плаща на фалирали хора във фалирала фирма. А за второто тези които инвестират трябва да си направят сметката дали ще има пътници за скъпите влакове. В Северна Америка пътническите влакове са много скъпи и много нарядко - само ако има пътници.
отговор Сигнализирай
10
Африка
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
И в Чад имат влакове. В БГ от ЕС обаче не ни трябват.
отговор Сигнализирай
9
horus
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Железничарите и техните началници наистина могат да бъдат "ГОРДИ". България е единствената страна в света с ФАЛИРАЛ държавен железопътен траспорт !!!! Отново влязохме в учебниците по икономика и мениджмънт. "Страшно горд" се чувствам като българин ! "Уважаеми" железничари - как го постигнахте ?! От години се държите с клиентите си като с кучета, приемахте за даденост неща за които частните превозвачи трябва да се борят с нокти и зъби. Сега стачкувате - СЛЕД ДЪЖД-КАЧУЛКА !
отговор Сигнализирай
8
Читател
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Едно от условията на синдикатите е да не се уволнява жепеец без тяхното съгласие. Съгласно КТ мнението на Инспекция по труда, а не на синдикатите, се иска само тогава,когато става въпрос за инвалид,работещ в предприятието. За кои се помислиха тези от БДЖ и синдикатите и защо се взеха за най-специалните в страната? Затваряйте ги и създайте ново БДЖ,независимо кой е собственика,само да има качествено и интелигентно обслужване на хората. Писна ни от тях.
отговор Сигнализирай
Новини