IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски изчисли: БДЖ губи 2 милиона от стачката


Обратно в новината

Коментари Коментари

44
намръщен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Доволното *** от 39ПО-ДОБРЕ НЕДОВОЛЕН ЧОВЕК, ОТКОЛКОТО ДОВОЛНА С В И Н ЯА ако тази ДОВОЛНА *** не е доволна от БДЖ, което, разбира се, си е нейно право, да яхне таратайката си и да бяга на магистралата. И без това България се е юрнала да ги строи. Къде с асфалт, къде с пепел вместо с асфалт.
отговор Сигнализирай
43
засмян
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
до 41:"На доволното *** ще кажем, че не сме доволни от МВР, защото е непродуктивно и само генерира корупция и не искам от моите данъци да спонсорирам такива като него:)) Аре у лево охльов:)))"На лигавите *** които са недоволни от МВР, ще кажа, че са длъжни по закон да плащат данъци и няма не искам, няма не мога. МВР се издържа единствено от данъци, това е единствения начин да се поддъжа МВР и това е най-важното министерство за държавата. Ако някое *** не иска да плаща данъци за МВР да хваща Теминал 2 и да ходи в другаде където ще плаща още по големи данъцъ за полицията. Но докато е в БГ ще плаща и ще пее защото данъчните здраво пипат - няма измъкване.
отговор Сигнализирай
42
намръщен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 24,Накефи ме!!! Тройно ме накефи! *** пусни тото, точно СЕДЕМ компании са по накакъв начин свързани с ЖП-транспорт. Питах една жепейка, тя потвърди числото, но не може да ги изброиКаза ви само две, ясно кои са те
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
39На доволното *** ще кажем, че не сме доволни от МВР, защото е непродуктивно и само генерира корупция и не искам от моите данъци да спонсорирам такива като него:)) Аре у лево охльов:)))
отговор Сигнализирай
40
анонимен1912М
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Кой ги направи тези автобусни линии и защо?Второ, Stas-чо, ще се отклони ли от магистрала "Тракия" рейсът Пловдив-София до Стамболийски или Костенец, примерноЗа привилегиите на жепейците. Най-голямата е, че пътуват с безплатни карти в България,това е Няма ги някогашните обиколни билети за чужбина веднъж годишно за всеки член-семейство. И хубаво, не трябваНо *** и изкарай 2 седмици в БДЖ и тогава имаш два варианта 1. Да избягаш 2. Да стачкувашЗа такова БДЖ е виновна една транспортна мафия!
отговор Сигнализирай
39
доволен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
за номер 24 намръщения:"На това страшилище за малки деца ще кажа, че навсякъде ЖП нранспортът се дотира от държавата. Частни влакове има, чстни инфраструктори няма. Медиите вече съобщиха, че БДЖ може да стане п ъ р в а т а фалирала държавна железопътна компанияНа този мърмунгел ще кажа още, че в двата си най-успешни стопански периода, а те са от началото на ХХвек до Балканската война и между превратите от 1934 до 1944, България е имала съответно 8 и 10 министерства. БДЖ го има от времето на Стамболов до днес"На намръщения *** само ще кажа, че ако навсякъде ЖП се дотира от държавата и от данъците които плащам, тук няма да е така. Когато ЖП билетите станат стотинки, тогава ще плащам данъци за да се дотира БДЖ, сега да си изкарват пари сами, а ако не могат да съкратят колкото трябва хора за да са зелено, но аз няма да работя да доторам БДЖ с моите данъци и да плащам заплати на БДЖ-ейците.На намръщеното *** още ще кажа, да си купи календар и да види коя година сме сега - на този *** ако не му е ясно - сега сме 2011 година. Какво е било през периода 1254-1289 или 1934-1955 изобщо никой не го интересува няма отношение към проблемите на БДЖ в настоящия момент.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Еврото продължава да се обезценява.
отговор Сигнализирай
37
ДО 36
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Сине защо така говориш за баща ти.
отговор Сигнализирай
36
88
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
*** и гнусния *** на снимката....
отговор Сигнализирай
35
ДО 24
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Прав си , но сега , в момента железопътния транспорт е в комична ситуация . Хем има , хем не се движи . Ако човек си направи труда да вникне в структурата на този транспорт , ще се изненада .Това нещо е разделено на няколко фирми с Директори , Висш Мениджмънт , среден Мениджмънт и дребни началници .Едната фирма владее дясната релса , другата лявата , третата жицата и стълбовете , четвъртата стрелките , петата вагон ресторанта и спалните вагони , шестата гарите , седмата ..... Май трябва БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини