IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете с по-скъпи билетчета от понеделник


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Плевнелиев каза: през 2020 ще се возите в хубави, ефтини, чисти и отоплени влакове.А щом го е казал, значи че ще стане!
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ГЕРБ-ерасти, гласувайте за ГРОБ! Те ще ви направят живота още по-добър.Няма да живеете така лошо, както при тройната.ЖП билетите, дизелът, токът, водата, хляба ,,, все приятни новини ви очакват.Да живее ГЕРБ и всички гербове по света!
отговор Сигнализирай
38
БДЖ
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
С БДЖ положението е същото както с пенсиите ,масово не се плащат осигуровки ,никой нищо не прави по въпроса и реват че няма пари за пенсии . В БДЖ във почти всички влакове за къси разстояния кондуктора прибира парите за билетче в джоба си и после ,нямало приходи , е как ще има само се реве нищо не се прави!!!
отговор Сигнализирай
37
....
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Какво толкова сте заревали, че се вдига цената. Искате да са хубави влаковете, но и да евтино. В момента все още БДЖ работи на загуба и за да се запази трябва да вдигнат цените, а тези хубави влакове няма да се появят от нищото и те трябва да се купят от печалбите на БДЖ, а ако няма печалби няма как да се купят. Не че това ще стане в близките 5 години.
отговор Сигнализирай
36
mladen
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
kak ne se najadoha tija ot bdz-to.vdigat 9 procentai za6to,malki sa im zaplatite li?dokato ne stane 4astna kompanija,niama da se opravi rabotata.niama nikakva konkurencija-tova e problema.
отговор Сигнализирай
35
дюнерЖията
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Влаковете нямат печалба от пътнически превози , ако ще всички да си плащат и да е пълен винаги на 100% влака, печалбите идват от превоза на товарните влакове , но като цяло в никоя държата Железниците не са на печалба(може и да има изключения де )Все пак за мен си остава най-сигурният и евтиния транспорт , дори и с увеличението.А за 1 и 2 класа без коментар , качих се 1 път в 1-ва и нямаше парно , докато когато съм бил във 2-ра винаги е имало.
отговор Сигнализирай
34
NIE OT BSP
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
A SEGA SI PLATETE DET SKACHAHTE S SINDIKATITE=====HAK DA VI E B S P
отговор Сигнализирай
33
До 22
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Какво се оплакваш от немските влакове? Скъпи били, но и заплатите им са по-високи. Освен това има адски много промоционални билети, ако си ги купиш няколко седмици по-рано. Или ти само от автомат си купувал? Много ли ти се струва от Орхус (Дания) до Мюнхен за 40 евро: 1200 км са.
отговор Сигнализирай
32
vaci59perkata
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Явно са пропуснали да напишат " също така повишават чистотата, удобствата и културното обслужване".
отговор Сигнализирай
31
до 31
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тавариш,СИВ го нема веке бре ***.Пазарна икономика му викат,всяка компания гони печалба,при това-максимална.Обърни се към католическите благотворители-може да имат 200-300 млн.кубика,да ни го пратят безплатно.
отговор Сигнализирай
Новини