IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ спира 20 влака, няма локомотиви


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
ГЕРБер
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 32
Браво, Бойко!Мачкай кумунизите!!!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Напълно подкрепям 6 и 7, познавам двама души, специалисти с дългогодишен опит, които бяха изгонени, за да има място за верните на Партията.
отговор Сигнализирай
7
галактика
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Кй сега кара влака?!...... /във връзка с една стара реплика/
отговор Сигнализирай
6
Бивш железничар
преди 12 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Подкрепям казаното преди мене по отношение на кадри,техника,оборудване и т.н. Проблемите обаче основно се крият в недъгавото,комерсиално насочено,без необходимият ПРОФЕСИОНАЛЕН опит в тази система и просташко-циничният манталитет на висшето ръководство на БДЖ! Не си спомням в изминалите 40-45 години това дружество да е било управлявано от непрофесионалисти,и без огромен стаж в системата!Борисов, тези момченца не помагат а унищожават БДЖ. Време е да смениш КУ---ТЕ в този бардак.Ти си ги сложил!
отговор Сигнализирай
5
ф-1
преди 12 години
Харесвам 32 Не харесвам 6
От БДЖ бяха изгонени всички с опит специалисти и назначени на тяхно място абсолютно случайни момченца-верни на ГЕРБ, които в разговор не знаят професионалните термини. Режат вагони за скрап и плащат с парите обещетения на съкратените.
отговор Сигнализирай
4
Жо
преди 12 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
ЗАЩО ЛИ не съм изненадан от тази новина?Състоянието на Държавните железници е ПОКАЗАТЕЛ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА. Не може да очакваме нищо добро в БДЖ за следващите години. Причините не са само в техническото оборудване- локомотиви, вагони, железен път, сигнализация и т.н.БДЖ загуби кадърните си кадри, като ги прогони с неплащането на мизерните заплати. И, ако локомотиви и вагони могат да се купят със заеми от Европа, то висококвалифицирани и опитни железничари се "изграждат" с години
отговор Сигнализирай
3
До №1
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Някой от "Вазов"-3 ти е сложил "минусче"...
отговор Сигнализирай
2
dasdasd
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Аз бях един такъв "***" чиновник, както казваш, и мога да те уверя, че от мене нищо не зависеше. Имах шефове и правех това, което ми кажат, така че съди тези, които са на високите и отговорни постове, а не всички.
отговор Сигнализирай
1
Яко
преди 12 години
Харесвам 40 Не харесвам 5
Вместо държавната субсидия да се дава конкретно на локомотиви и вагони, тя се дава на некадърните чиновници на БДЖ. Чиновниците си получават заплатата и неим пука за състоянието на парка. Ако заплатата на чиновниците е "вързана" за прихода от локомотиви и вагони, щеше да е друго. Но тъпите чиновници си получават парите, събрани от данъкоплатеца директно от Дянков и изобщо не им дреме...А ние плащаме...
отговор Сигнализирай
Новини