IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Таксиметрови шофьори идват в София, искат оставки


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
НМ(народна милиция)
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Браво на таксиметровите шофьори,те поне могат да се организират и да кажат нещо.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Повечето бакшиши са прости и миришат, но някои от тях са много силни и са си направо отворени книги за житейски мъдрости!"Да е*еш *** е все едно да забиеш пирон в кисело зеле!" "На овцата и джиб да и купиш, па си е овца!" , и още много други велики мисли. Само за разговорите с тях си заслужава да се возиш на такси!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Повечето бакшиши са прости и *** чичаци, без никакво образование и развитие, но наистина возят на евтини цени.. За 4-5 лева ме возят до центъра, а на градския транспорт ще дам 2 или 3 за билет. Разликата е смешна, евала на бакшишите, че возят толкова евтино. Обичам да се напия, и да си взема такси като пич, а не като в Германия, да се чака метрото с още 100 пияни *** като тебе или някакви нощни автобуси на 30 минути. За такси и дума да не става, минимум 20 евро.
отговор Сигнализирай
20
Кирилов
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Не е проблема кои ще ги контролират, а това, че не контролират. Ушаците или рекетират, или се заяждат за абсолютни глупости, крият се като шумкари и ... бе знаете как е - по добре Ежко Бежко за възглавница, отколкото ушев за приятел.
отговор Сигнализирай
19
!!!
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Е не може всички академици и доценти в БАН да станат таксиметрови шофьори, макар че даже и да стане, качеството на обслужване едва ли ще се промени... За тая работа не се иска кой знае какво образование. Сега плюете по таксиметровите шофьори, утре ще плюете по миньорите, спасителите, лекарите, икономистите, банкерите, полицаите... абе - България.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Всеки вижда нещата от своята камбанария.Зависи от коя страна на бариерата е.Никой не вижда проблемите на другите,взаимно се ругаем и пълним джобовете на една шепа хора.Таксиметровите услуги са като всичко останало в държавата ни.Всеки ругае този,който стои срещу нго.Пациентът-доктора,купувачът-продавача,пътникът-шофьора,а не можем да разберем,че нещата са с много по-дълбоки корени.Всички се печем на един огън,освен облагодетелстваните.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
i metana e ve4e 1,60-1,80 a sled akciza stava 2,00 lv i trqbva da ima pove4e kontrol nad taxitata a ne *** negramotni da karat taxi i koilite da si vidqt ama nali lizinga e kolkogto edin dvustaen apartament i otam idvat i vsi4kite ne6ta koito stavat minusi za taxitata za6toto ima sred tqh mnogo svestni hora i to4ni koito si znaqt rabotata
отговор Сигнализирай
16
Плд
преди 12 години
Харесвам 38 Не харесвам 17
Какво ми слагате минуси бе ***?! Всеки некадърник без грам знания и образование става бакшиш защото друго не може. 80% от ти таксиджиите са пълни деграданти! Няма да робуваме на тая нискоинтелигентна прослойка! Цените им надвишават многократно качеството на услугата, която предлагат. Голяма част от колите са *** на пот и цигари, шофьорите слушат чалга и им липсва елементарна култура.
отговор Сигнализирай
15
iii
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Крайнио жреме е да се наложи немският стандарт TÜV!Половината дараци директно в моргите!Всеки ден виждам поне 20-30 автомобила без изправни светлини или с СУПЕР заслепяващи китайски крушки. Масово не се използват мигачите за престрояване и т.н.Вместо "Пътна полиция" да започне да си гледа работата и да отсвири нарушителите, чрез отнемане на точки и книжки, те си намериха нова хранилка. "Отгатни къде е ЗЕБРАТА - спаси си талона" :), новото риалити!?
отговор Сигнализирай
14
optimist
преди 12 години
Харесвам 32 Не харесвам 23
Един таксиджия прави по 150 хил. км. на година, за 10 години стават 1.5 млн. км. Един автомобил е читав до определен пробег (500-800 хил. км), после става подвижен ковчег. На всичкото отгоре искат да вдигат цените за километър на 1 лв. Извинявайте ама е малко нагло да ме возиш с 12 годишен таралясник и да ти плащам по лев на км...
отговор Сигнализирай
Новини