IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Блъснатата Марина има проблеми с дишането


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
..
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
СЕРИОЗНО ЛИ ?!?! ....
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
На пешеходна пътека предимство има пешеходеца !!!!
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Всички запомнете ! Пешеходната пътека е половин тротоар. Бог да е с детенцето.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Дедо попе, насила убост не става, разбираемо е че си раздразнен, но се смири, спри се, пиши някъде другаде. Не бой се че си неразбран. Слез малко на земята. Нали знаеш приказката за прекаления светец.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 17
ТОЧКА НА СЪКРУШАВАНЕАко искаме да видим силата и да познаем личността на Бог, то много от нещата, които преди сме считали за ценни в нашия живот, ще трябва да си отидат. Всички ние имаме нужда да преминем през тази точка на съкрушаване, където да почувстваме, че не ни е останало нищо освен Бог. Само тогава можем да бъдем отворени за нещата, които Той иска да върши във и чрез нас. До тази точка, в нас все още има твърде много останало от стария ни живот, което застава на пътя на Бога.Не само слабостите ни са тези, с които Бог трябва да се занимае. Но също така и онези страни от нашата личност и опит, които считаме за силни и положителни в нас, защото много често именно те са местата, в които най-често не се облягаме напълно на Бог и се проваляме.Божиите пътища са неизследими и непостижими. Те често започват първо с разрушения и смърт смърт за всичко, което е от старото ни естество.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 17
10 И когато остана сам, ония, които бяха около Него с дванадесетте, Го попитаха за притчите. 11 И каза им: На вас е дадено да познаете тайната на Божието царство; а на ония, външните всичко бива в притчи; 12 тъй щото гледащи да гледат, а да не виждат, и слушащи да слушат, а да не разбират, да не би да се обърнат и да им се прости [греха].Подобни думи пише и пророк Исая. Исая 6:9-13 9 И рече: - *** кажи на тия люде: С уши непрестанно ще чуете, но няма да схванете, И с очи непрестанно ще видите, но няма да разберете. 10 Направи да затлъстее сърцето на тия люде, И направи да натегнат ушите им, и затвори очите им, Да не би да гледат с очите си, и да слушат с ушите си, И да разберат със сърцето си, и да се обърнат та се изцелят. 11 Тогава рекох: Господи, до кога? И Той отговори: Докато запустеят градовете та да няма жител, И къщите та да няма човек, И страната да запустее съвсем, - 12 Докато отдалечи Господ човеците, И напуснатите места всред земята бъдат много. 13 Но още ще остане в нея една десета част, И тя ще бъде погризена; Но както на теревинта и дъба Пънът им остава, когато се отсекат, Така светият род ще бъде пъна й.Бог прати пророк Исая при народа си с послание на съд. Защо? Защото, когато имаха време на благодат и време на възможност да служат на Бога, те не се обърнаха към Него. Обърнаха се към идолите, към своите си измишления и творения на човешка ръка. Така започва и апостол Павел посланието си към Римляните: 19 Понеже, това, което е възможно да се знае за Бога, на тях е известно, защото Бог им го изяви. 20 Понеже от създанието на света това, което е невидимо у Него, сиреч вечната Му сила и божественост, се вижда ясно, разбираемо чрез творенията; така щото, човеците остават без извинение.Човеците остават без извинение, защото семето се сее, слово се дава, но не се приема. Затова неприемащите ще бъдат закоравени още повече, за да не би да се обърнат и да им се прости греха. Бог иска да се спасят всичките човеци, но тук Исус казва: да не би да се обърнат и да им се прости. Защо? Защото те са определени за погибел, поради това, че са отхвърлили Божията благодат, милост и откровение.В Евангелието на Матей 13 глава, Исус каза и една друга притча тази за житото и плевелите. Там той говори не само за външните, но и за чадата на лукавия. Има хора, които не само са невярващи, но са служители на Сатана. Това са лъжеучителите (2 Йоаново 1:7), също така и хора, които изпълняват поръчките на дявола и му служат (Матей 13:24-30).
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Дано дано се подобри горкото детенце,дано!А какво стана с ония китайци,които убиха 26-годишна жена в катастрофа преди 2 дни в София?Покри се тоя случай,нали?
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 16
Важно е не само да чуеш словото. Важно е да го разбереш, да го схванеш, да го осмислиш. Това разбиране става с помощта на Святия Дух. Той е, Който отваря духовните ни очи, за да можем да разберем Божието Слово.Така че това е първата истина за Божието царство и тя е, че не всички ще приемат Царството. Може би досега не сме поглеждали притчата за сеяча от тази гледна точка. Но това е факт. Няма всички да повярват. Няма всички да бъдат спасени. Ще има хора, които ще отхвърлят благовестието. И това е нещо, което Бог го знае от самото начало. Когато Исус говореше на апостолите той каза: На вас е дадено да знаете тайните на небесното царство. Какво значи е дадено? Това означава, че е дадено отгоре, от Бог. Ако ние разбираме Божието царство, ако разбираме Божието Слово, то е защото ни е дадено. Слава на Бога!От текста между притчите става ясно, че по отношение на Божието царство има два вида хора: външни и вътрешни (ст.11). Външните са тези, които не вярват, те са неприемащите и неразбиращи Словото, това са онези, които са извън църквата. За тях всичко бива в притчи, те не могат да го разберат. За тях е благовестието е като някаква енигма, загадка, като някаква тайна. Те гледат, но не виждат. Слушат, но не чуват.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 17
БОЖИЕТО ЦАРСТВО НЕ Е ЗА ВСЕКИПървата характеристика на Божието царство, която виждаме, е в притчата за сеяча. И тя е, че семето, Божието слово не се приема от всички. Божието царство расте с разпространение на словото. Когато Исус започна да обяснява тази притча, Той каза, че семето е Словото. Но не всеки приема семето и не всеки, който го приема произвежда плод. Всяка от четирите вида почви приема семето по различен начин. Ако семето попадне край пътя, там птиците бързо го изкълвават. Канаристото място също не може да приеме семето. При тръните семето също не може да вирее. Но, слава на Бога, има и почва, която приема семето. Трябва да бъдем насърчени, защото дори и да има хора, неприемащи словото или приемайки го частично и привременно, винаги ще има хора, чиито сърца ще бъдат добрата почва, приемаща семето почвата даваща плод.Затова, Исус каза: Внимавайте как слушате! Много важно е да разбираме словото. В Евангелието на Матей, където е записана същата притча, авторът обръща внимание върху разбирането на словото. В Матей 13:19,23, се казва: 19 При всекиго, който чуе словото на царството и не го разбира, дохожда лукавият и грабва посеяното в сърцето му; той е посеяното край пътя. 23 А посеяното на добра земя е оня, който чуе словото и го разбира, който и дава плод, и принася кой стократно, кой шестдесет, кой тридесет.
отговор Сигнализирай
39
Благовестието и Божи
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 19
Деян 17:30-31Бог, прочее, без да държи бележка за времената на невежеството, сега заповядва на всички човеци навсякъде да се покаят,31 тъй като е назначил ден, когато ще съди вселената справедливо чрез Човека, Когото е определил; за което и е дал уверение на всички, като Го е възкресил от мъртвите
отговор Сигнализирай
Новини