IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кристалина Георгиева се гордее от постъпката на механика Петър Петров


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
барба яни
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Поздравления Най накрая едно смислено изречение и по същество-последното написано в коментара на един кдп от БГ. Както написах по долу доста преди вашите закачки с #29 на тема професионална компетентност момчето заслужава само адмирации и уважение от обществото и медиите!
отговор Сигнализирай
34
За НЕГО
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Добре, хубава новина, макари по трагичен повод . . .
отговор Сигнализирай
33
Хай Буй
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Барба Яни, така наричаха всеки един лодкар у Созопол, че и капитан дори, на мен ми е повече от ясно за какво иде реч, а и подробностите са ми известни. Така че не бързай с "безмозъчните рикши". Ние не сме толкоз безмозъчни, че да не знаем кво пишем. Хората вършат работа там и добре я въшат. Тебе кво те грее това? Тъпотията ли те друса или кво? А човекът, дето е спасил много хора си е за награда, независимо каква
отговор Сигнализирай
32
БАРА РОЗУ
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
ПРЪМОВИЦА 2 !
отговор Сигнализирай
31
барба яни
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ало двамата танкеристи!безмозъчни рикши такива!що се напъвате мисловно и спорите двамата кой по велик!не занимавайте хората с подробности от вашият занаят а коментирайте по същество написаното.има кой да анализира вместо вас.поне 3 центъра правят анализ на трагедията включая моделните изпитания.В момента Смит Таг го вадят за да го буксират до мястото на рекунстроирането му.Даже имам едно приятелче от Сплит когото наеха за екипа им там.Има голема разлика от типа което карате и трагичния кораб.
отговор Сигнализирай
30
Хай Буй
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И я ми поясни, кога си карал 450 х. в КОТС, когато нас не ни допускаха на тез параходи? Още повече, че когато работех там, най-големия беше "Kazimah"- 290 х., след войната взеха да купуват нови VLCC, но никога не надхвърлиха 315 х. или тъй наречените 3х3. Дори и новата "Kazimah" е толкоз. Вярно, имаха два ULCC, но тогаз не можехма и да си помислим, че ще ни допуснат до тях и отдавна отидоха за скраб, още повече, че единия се натресе на мина през 87-***.
отговор Сигнализирай
29
Хай Буй
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
#29: Ф.С.В какво значи? Чети момче, В момента върша работа точно на един вид кораби, които вие, миропомазаните, считахте за "наказателна рота", демек танкери, и работата я върша вече 36 години. Израстнал съм от 4-ти помощник до капитан, ако това ти говори нещо. И съм възпитаник на ВНВМУ "Н. Й. Вапцаров". И все още съм в занаята. В кариерата си имам 11 VLCC, 4 SuezMax, 3 Aframax и още ред по-малки, а кариерата си започнах на най-големия за времето си Български танкер - Струма. Недей спори...
отговор Сигнализирай
28
алекс2
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Тая прехвалена баница е менте , като Кунева
отговор Сигнализирай
27
Ф.С.В
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Хай Буй личи си че си нямаш понятие от баластна с-*** -явно си бил някакво фитерче или рулеви-остави на старите вълци като мен карали кораби по 450 000 т да мислят (KOTC)--тук фактора е времето-а те са имали време-не са рзполагали с 5 мин а с доста повече--По-късно беше установено, че между удара на кораба (който е станал в 21:42 часа местно време) до началото на евакуацията (22:58) -Това е много време
отговор Сигнализирай
26
лай-лай кучка
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ние ,българите , в кризисни моменти винаги сме били силни , решителни и действени.
отговор Сигнализирай
Новини