IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Караме на фарове през цялата година


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

348
До 407 и 408
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ами аз като чакам на път без предимство и идва колона автомобили и е светло и са с пуснати фарове ми е адски трудно да различа мигачите - дали ги има или не. Зрението ми е отлично, но въпреки това ми трябват 3-4 сек да се взирам преди да мога да взема решение и често изпускам момента да тръгна. Така не само се увеличават страшно задръстванията, но се създават и опасности. Не знам в кое село караш ти?
отговор Сигнализирай
347
Абсолютно ЗА
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Колкото до изследванията за това как фаровете вредят, мога да изкарам точно толкова, че и повече изследвания как фаорвете са полезни, така че недейте с излседвания. На пътя когато човек шофира е много по-лесно да види и прецени дистанцията до насрещния автомобил, когато той е с пуснати светлини и ако някой каже, че това не е така, значи много сериозно ще си изкриви душата. Поздрави! на всички
отговор Сигнализирай
346
Абсолютно ЗА
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
На тези, които пишат, че вредят само мога да им кажа, че или не карат коли или в идеята е да се плюе всяко нещо, което се пусне като статия. Карането на фарове и през деня е с цел да те забележат насрещно движещите се МПС-та. Били, за да се продават повече акумулатори. Колко гори една крушка?!?!?!? Ами, че то радиото в колата харчи повече ток. И какво радиата са сложени в колата, за да продават фирмите акумулатори. Не се излагайте. Колко често си сменяте акумулаторите?!?!?!?
отговор Сигнализирай
345
Да не си шофьор
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Какво ли не измислиха вече Депутатите за да има повече глоби? Преди години глобяваха ако караш през деня на запалени фарове защото е било опасно за другите ,сега ще глобяват ако не са пуснати фаровете .Добре че са проявили разбиране поне засега от Комисията по транспорта и не искат задължително да е пуснато целогодишно парното или климатика за още по голяма безопасност.
отговор Сигнализирай
344
Случаен Минувач
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Всички мутренски коли нвремето караха със запалени фарове. Тогавашните мутри станаха почтени партийци и бизнесмени. Навиците им са останали. Но не искат да се различават вече
отговор Сигнализирай
343
това е идиотско
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
В светъл ден, когато има някой с пуснати фарове, е страшно трудно да разбереш дали дава мигач или не. Отделно от самите фарове няма никаква полза. Трябва да си остане по преценка на водача за летните фарове. Когато е облачно - помагат. Но в слънчев ден е страшно заблуждаващо.....
отговор Сигнализирай
342
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Драгане, не е задължително в 21 европейски държави и не можеш да ги изброиш. Предимствата на дневните светлини са изцяло за фирмите-производители на светлини, от които произлизат и най-силните агитации това да стане закон в ЕС. Изследванията показват че използването им води до нови навици, които застрашават някои участници в движението повече, от колкото биха спасили други такива. 90% от новите законите са брутално парично-ориентирани, което не би имало нищо лошо, стига да не бяха антихуманни.
отговор Сигнализирай
341
Драган
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 10
Карането на фсрове има своите предимства и е задължително в 21 европеиски държави с закон. Истина е също, че увеличава разхода (при по-старите автомобили) с около 0,4 - 0,6 литра на 100 км. Ако това е цената да се спаси и един човешки живот на година си заслужава. Аз си карам с включени фарове целогодишно от като имам книжка (повече от 10 години) и нямам проблеми с "новия" закон.
отговор Сигнализирай
340
До НеЦървулчо 396
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Бил съм в 46 страни във всичките континенти. Извън Европа не съм забелязал никъде да карат с фарове през деня. В Европа не е в "повечето държави" както ти си мислиш, а предимно в бившите Соц-Страни с малки изключения. Даже във Великобритания включени светлини през деня без причина (мъгла или дъжд) е нарушение на Правилника.
отговор Сигнализирай
339
До к.396
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
***, собствениците на фирми за поризводство на акумулатори, акумулаторни уредби и обслужващи устройства са едни от най-богатите сред производителите на автооборудване. Първоначално беше зедължително карането на къси светлини при лоша видимост и в ранните и късните часове на деня. Сетне тези собственици издействаха късите светлини през пролетта и есента, а сега и през лятото. Разбери с дървената си глава,че тази мярка обслужва богатите производители, но не и безопасността на движението.
отговор Сигнализирай
Новини