IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Депутатите решиха: Караме с фарове през цялата година


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

224
до 274
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Ти въобще кола карал ли си някога.Твърдо за каране целогодишно на фарове.Другото са селски тарикатлъци.
отговор Сигнализирай
223
Жоро
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Премиер и министри със слугински манталитет; министър-председателят и първото му вице - бивши милиционери; депутати, наречени от бившата посланичка на САЩ garbages (***); некадърни колкото си искаш и с некадърно ръководство! Повече какво да говорим! ЕС допълни тази диагноза с корупция във всички власти, остава ние да кажем, че ни управляват ***...
отговор Сигнализирай
222
НАЛИ
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
уж екология се гони? Нали уж по-малко вредни емисии да се отделяли, по-малко енергия да се хар4и??? а тоя закон - то4но обрантото диктува. И като е навън жега и слънце, каква файда да пуснеш фаровете? *** работа..., а за преразхода на гориво да не говорим.
отговор Сигнализирай
221
Osran Ламбев
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Това което налива милиони в джобовете на корпорациите, което зашеметява очите и пречи на възприемането на пътната обстановка, това което започна като чиста гъзария на новосъздадените мутри и състезателчета по пътя, ... та, точно това ми било мярка за сигурност!? Уникално!
отговор Сигнализирай
220
Жо
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
ДИСКУСИЯТА за включване на фаровете се води по ДНЕС.БГ всеки път, когато наближава 1 ноември. Повечето писачи се кълнат, че няма да пукат фарове, напук на изискването на закона.Така ли е наистина? Всеки път, на 1 ноември се забавлявам, като броя по улиците колите с включени фарове и колко са другите- дето се правят на герои по форумите.Каква е моята статистика- от 100 коли, само 3-4 не са с включени фарове. Всички други са редовни.
отговор Сигнализирай
219
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
По-просто и неадекватно правителство България не е имала досега!! Тези хора сами създават проблемите, а горивото все повече расте...И животът все по-скъп, и безработица все повече...
отговор Сигнализирай
218
Крушков
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
За градско няма смисъл като цяло и закона би бил по-добър,ако важеше само за извънградско,но ако бяхме нормална европейска държава.Но понеже доста хора тук си карат без фарове и в сумрак рано сутрин,вечер или при намалена видимост в дъжд под предтекст че е ден, закона си пасва идеално и за градското.Цената на разхода отгоре е смешна-20-30 мл/100 е равно на 6.5 лв на 10 хил. км или към 10 лв на 15 хил. км среден годишен пробег-и един живот да се спаси на година си струват тези 10 лв.
отговор Сигнализирай
217
Joro
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Че аз така или иначе си карам на фарове, какъв е проблема не знам.. хората дето пишат гневни коментари тука са направили толкова действия да напишат гневен коментар колкото ще стигнат в продължение на 2 години да си пускат фаровете.. ***..
отговор Сигнализирай
216
БББ
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Според мен е глупаво да се кара цяла година на фарове - първо не сме северна държава, в която има малко часове слънвце и второ не е никак екологично - а нали именно се стремим да сме малко по-природосъобразни.
отговор Сигнализирай
215
Габи
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Поредната герберска простотия. В Германия, по-точно в бившата ГФР, се практикуваше колите със сребрист, бял или някакъв светъл напр. екрю цвят да карат денонощно на къси светлини, понеже са слабо забележими и при изпреварване или завиване в обратна посока може да стане катастрофа особено при силно, заслепяващо, слънце или кормуване в ранните, съответно късните дневни часове. В БГ основните причини за катастрофите са много ниската култура на водачите на МПС, особено на коли с твърде много конски сили, карането в пияно състояние, както и чувството за безнаказаност на водачите с много пари. Там служителите на КАТ да обърнат внимание, а не депутатите слугински да си подлагат *** на някое разпореждане на неадекватни висши чиновници, вкл. еврокомисари, от ЕС.
отговор Сигнализирай
Новини