IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пускат магистралата от Ямбол до Петолъчката до средата на август


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

161
аса
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До ОТВЪН:Ние богатите трябва да се крепим. Аз купих и дадох под наем на Нейно величество Бъкингамския дворец. От Нова година мисля да и вдигна наема двийно. Ако нещо се опъва, ще те викам на помощ.
отговор Сигнализирай
160
ттт
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Докато не направите обходен път на Лозенец и Венец, няма да облекчите движението.
отговор Сигнализирай
159
до 191
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Хич не е по лесна работа и изработката на идейните проекти (вариантите от къде да се минава) и избора на варианта по които да се работи. Вярно че като видима работа най-голям обем се пада на изработката на земното легло и съоръженията - мостове, тунели,естакади, детелини, но докато се стигне до там работата също не е малко. Бюрокацията също. Истината е че Борисов завари Тракия и Марица с готови проекти, отчуждени земи и набити колчета за трасе.
отговор Сигнализирай
158
ivo
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
do 185 q ne se izchvarlqi tolkova artak sas 180 km h de gi davat tiq be *** takav kato tebe vseki den gi vijdame no qvno ne dostigat za kadeto e trqbvalo
отговор Сигнализирай
157
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
1 6 Анонимен преди 1 часОтсечката от Нова Загора до Ямбол вече е неравна и нагъната. Не е необходимо да се бърза добре е няколко месеца по - късно откриване, но качествено.------------ Преди 10 дена я пробвах - чак нагъната не е, но има някои неравности, все пак със 130-140 не са проблем, но дано не се увеличават. Не съм фен ба Цървула (Боко), но искам най-после нещо да е направено като хората в България. Иначе ако си пробвал подбалканския път след ремонта е е равен като джам (като изключим участъка Карлово-Анево където е кърпено, а не асфалтирано наново).
отговор Сигнализирай
156
до 185
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Boqn4o, най-трудната работа, когато започваш да строиш магистрала е да отчуждиш земите по трасето. Полагането на асфалт е най-лесната. Никой не отрича свършеното, но нека уважаваме и труда на другите, а не да обираме каймака и да се бием после в гърдите колко много сме направили. Помни ли някой кога отриха отсечката Карнобат-Бургас? Никой! Защото нямаше фанфари. Просто някой си свърши работата, за което междувпрочем е взел заплата... не е нужно да се бие барабана, защото си си свършил работата.
отговор Сигнализирай
155
do 188...
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
za 2 ne ama za 3....stigash
отговор Сигнализирай
154
Дундю Б до 122
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Абе, пич....Ти да не си от Велинград? По изказът ти(ако знаеш, какво е това), много ми приличаш на едни познати от ГРАДО, които са от години по строежите в Лондон...Явно, лошата ви храна и слушането на чалга в странство, съвсем са ви изкривили чувството за реалност! Хайде, вземи сега едно цветно хапче и марш в леглото!
отговор Сигнализирай
153
Той е
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До 178 От София до Ямбол сега стигаш за 2 (два) часа, така ли? И как става тоя номер, сигурно с хеликоптер, щото иначе е необяснимо? Сигурно още по Цариградското засилваш на 200, и не отпускаш докрай, иначе не го виждам! Е да, ама така ще си постоянен контингент на катаджиите по пътя, и пак няма да стигнеш за 2 часа, щото знам за колко време ще ти измъдрят акта, само той ще е повече от 2 часа!
отговор Сигнализирай
152
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Отсечката от Нова Загора до Ямбол вече е неравна и нагъната. Не е необходимо да се бърза добре е няколко месеца по - късно откриване, но качествено.Да не забравяме, че строежите на евро коридорите са с пари на ЕС и минимално съфинансиране от България, но подръжката и ремонтите за в бъдеще са си наш проблем и то финансов.
отговор Сигнализирай
Новини