IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете се напълниха


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
БДЖ
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
БДЖ започва подготовка за фалит, стана ясно от вътрешни документи на компанията, с които komentator.bg разполага. Според графика на компанията през януари предстои масово съкращение на 370 железничари от дъщерното предприятие БДЖ Пътнически превози. На част от освободените бройки ще бъдат назначени служителите на самия холдинг, които в момента са около 140 човека. От БДЖ възнамеряват да премахнат длъжността помощник-машинист. При одобрение от страна на ИА Железопътна администрацияевентуал
отговор Сигнализирай
23
dan55
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Така ще е в БДЖ защото на управленси длъжности са назначени личности които нямат нищо общо с железниците.Правят разписание което кара пътниците да се нагаждат и съобразяват с тях,а би трябвало да е обратното .Простотии в системата колкото щеш,но от това некои правят пари и им пролича.Частни железници,хотели итн.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
И производителите и вносителите на автомобили от чужбина също стават милионери от фалита на БДЖ.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Тук са и интересите на Министерство на финансите от акцизите и ДДС върху горивата. През 2000 г. Костов събира 800 милиона лева само от акцизи, а през 2013 г. Дянков планира вече 4,3 милиарда лева само от акцизи или излиза, че колкото по-малко влакове има, толкова повече пътници ще има на собствен превоз или на автобуси и така повече пари от данъци върху горивата и бюджетът се пълни.
отговор Сигнализирай
20
До 20
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Интересна статистика, но мисля, че на всички им е ясно, че няколко компании имат голяма сметка БДЖ да не съществува. Нали се сещате какви пари се въртат за бензин, нафта, а за куриеските фирми да не говорим.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
И БДЖ били затънали в дългове? Как става така, при случай, че всички билети са продадени и че влаковете се пръскат по шевовете?
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Петербурски да вземе да пусне товарни вагони дето дянков ги намери в сръбско. На част от тях се чете надпис 8 коня или 20 души!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Никой не е против ремонтите, но преди ГЕРБ да спрат 200 влака, трябваше първо да купят новите от САЩ и Германия, защото хората сега просто са блокирани и не могат да пътуват. А и като им трябват работници за ремонтите, ГЕРБ трябваше да наемат още хора, а те уволниха над 8000 работници.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Железничар съм от 23 г. и в свободното сив време и отпуск пак работя същото и ще ви кажа -много *** има при нас,а преди 2-3 г. страшно много,затова не вървят работите.Оправия има,и се оправяме но става много бавно.От 5-6 г работим много хора яко по обновявяне няа линии които са на 35-40 г.Сега ги правим перфект и линия което не работа и контактна мрежа.И първо се правят инфраструктора тогава нови локомотиви,а за вагоните трябваше до сега да има доста нови,та мисълта ми е ще се оправим,гаранц
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
"...влаковете се напълниха с ....Бг-*** "!
отговор Сигнализирай