IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Избирателната активност прескочи критичните 20%


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

239
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
По плана метрото заобикаля хотел Плиска и за летище София от централна гара ще трябва да се блъскат пътниците през гарата на Халите, което са абсурди. От дрга страна колкото по-голямо става, толкова повече ще растат и разходите за него и го чака съдбата на БДЖ - или спиране на линии или вдигане цената на билета или и двете, което пак ще кара пътнците да бягат към лични коли и метрото се обезсмисля.
отговор Сигнализирай
238
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
А ко ги нямаше лейбъристите, френските социалисти, ГСДП, Европа щеше да е много по-зле само с дясно управление. Ама толкова ви е акъла, какво да се прави. Десни сте, защото така ви е втълпено а не знаете че като гласувате за десните ще ядете хляб и лук. И малко ГМО.
отговор Сигнализирай
237
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Трябваше да се направи референдум и за метрото че да няма и метро. С лодки по Перловската, с динамодвуколки за електричество...
отговор Сигнализирай
236
до 275
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Метрото е празно и полупразно на крайните спирки и трупа огромни загуби заради скъпия ток и поддръжка. Единствено има печалба само в пиковите часове сутрин и вечер и на централните спирки като е изгодно само на ученици, студенти и пенсионери, които пътуват с безплатни карти. Всички останали обаче плащат много скъпо за софийското метро, даже и бедните от провинцията плащат с данъците и хиперинфлацията на Дянков да издържа софийското метро без да могат да го ползват.
отговор Сигнализирай
235
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
274 ти случайно да си се возил някога на метрото , дневно 300 000 души преминавеат през него , бързо , удобно , топло, чисто в пиков час в 18.00 от Люлин до Младост минаваш за двайсетина минути ,я го мини с друг транспорт ,с какъвто искаш особено като падне сняг или дъжд.
отговор Сигнализирай
234
до 268
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
София си беше много малък и спретнат европейски град и нямаше нужда от метро преди 25 години. След 1989 г. беше задръстена, но и сега метрото не може да покрие даже 20% от територията. Повече линии в София поставят проблема доколко ще е рентабилно особено на крайните спирки и кой ще плаща да покрива високите разходи след бъдещото поскъпване на тока и стоманата за релсите.
отговор Сигнализирай
233
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
270 ми да си отидат и да се национализират нали това искаш , искаш всики да бъдат като ВМЗ СОпот ,
отговор Сигнализирай
232
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
270 плачеш за коунизъм ти , или не знаеш какво е или страдаш от червен алжхаймер , но плачеш за комунизъм
отговор Сигнализирай
231
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
265 Костов го каза от тези 500 000 които гласуваха с НЕ главно бяха от Сините поради простат причина че ГЕРБ не гласуваха или гласуваха с ДА . Виж и другата сметка 850 000 са само с 100 000 повече от подписката или за педераста Волен сидеров са гласували 100 000
отговор Сигнализирай
230
до 267
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
България внася много повече пари в ЕС отколкото получава, защото банките и най-големите компании в България са собственост на ЕС и изнасят печалбата си в ЕС след като ограбват гражданите както са ЧЕЗ, ЕВН, Софийска вода, Райфайзенбанка, Уникредит, Мтел, Глобул, БТК и много други.
отговор Сигнализирай
Новини