IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ежемесечно отчитане на парното - скъпо и трудно!


Обратно в новината

Коментари Коментари

100
........
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Не мога да разбера защо трябваше да ни слагат топломери с дистанционно отчитане, след като и тях не отчитат всеки месец, а пишат сметка едно към гьотере? Отговорът е - за да дадем по 30 лева за топломер...
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
А на нас не ни ли е скъпо и трудно да плащаме космическите сметки?
отговор Сигнализирай
98
Българин
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Може да се направи-само,че не искат!Може да го върши и домоуправителя,докато обикаля за останалите такси,като Топлофикация го "спонсорира" леко!При три отказа или непоказвания на абонат да му се начислява максимално потребление или проверка чрез термовизионна камера! При доказани нарушения и кражби на "топло" да се намери начин да се глоби абоната или да се изгони според закона на етажната собственост!Решения много има-само,че никой не ще да започне даже да ги реализира!!!
отговор Сигнализирай
97
Драган
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Тодор А при мен за 59 квм е 170 евро ? Дали Топлофикация не ме лъже нещо?
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Тоя мишок говори пълни глупости.Преди няколко години топлинният счетоводител който обслужваше нашият блок ни отчиташе всеки месец и това ни струваше точно 2 (ДВА) лева по скъпо.Така че има как да стане и не е толкова скъпо.А това дали от ,,Топлофикация''могат или не могат да проверят сметките си е техен проблем,крайно време е да се понапънат малко и да поработят а не само да лапат пари.
отговор Сигнализирай
95
DARBAR
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Хора, граждани , народ , докога ще търпим тези пладнешки разбойници от" Топлофикация" ???Тази все още социалистическа, държавна структура ни изцежда и последния лев, без качествено обслужване без никакво реално отопление. Плащаме за пара, за измислени общи части, по прогнозни стойности !! Плащаме за нещо, което не ползваме(има случаи на затворени апартаменти -с кошмарни сметки !!)
отговор Сигнализирай
94
ГЛАДНИЯТ.
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ПРАВИ СА НЯМА ДА Е ВЪЗМОЖНО МНОГО ДА СЕ КРАДЕ. И НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ ИЗБИВАТ ЗАГУБИТЕ НА ТОПЛОФИКАЦИЯ ОТ ЛОШОТО ПОДЪРЖАНЕ. НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА. НЕЩАТА СА ПРОСТО НЕУДОБНИ.
отговор Сигнализирай
93
Тодор
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Преди време четох интервю с директора на топлофикацията в Австрия. Питаха го какъв е начина да се откажеш от услугата. Той с искрено учудване попита - как така да се откажеш, че то никой не иска да се отказва, даже има нови и нови клиенти, това е най-евтиния и достъпен начин за отопление. За апартамент 90 кв.м. се плаща около 80 евро на месец. Хайде сега скъпи читатели си направете изводите сами.
отговор Сигнализирай
92
до "До читател&
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Когато всичко се мери точно - няма такива разлики. Но това става с ъкъл и работа.И все пак водта се отчита редовно и от свои инкасатори. А при топлофикация всичко е фалшиво, от отчитането до "загубите", и нормативната уредба също.
отговор Сигнализирай
91
До читател
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Я обясни смислено, как ти отчитат водата самостоятелно? Примерно по индивидуалните водомери има потребено 10 кубика вода общо в сградата и те са при теб, а според главния водомер потребената вода е 200 кубика и всички водомери мерят точно. Тези 190 кубика разлика сещаш ли се как се разпределят и кой ще ги плаща?Това е реалността, но обикновено става дума за разлика от около 10-20-30%.
отговор Сигнализирай