IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Спазваме законите, брани се ЧЕЗ


Обратно в новината

Коментари Коментари

96
до 119
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Бил съм вътрешен одитор и не съм подписвал и не заверявал отчети!Но на всякакви безумни заверки съм се нагледал! Да се чудиш да плачеш ли, да се смееш ли /въпреки, че в повечето случаи не е било смях/! Вкл. и на заверки на "велики" одитори!Сега предполагам, че знаеш за какво става на въпрос, та не на мен това със "счетоводните политики", "амортизационните планове" и т.н., защото за мен звучиш смешно!Хайде бЕгай да изнасяш лекции на студенти, а не на професионалисти, кво ще кажеш?!
отговор Сигнализирай
95
до 114
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Писал съм около 200 одиторски доклада...Недей точно мен да "учиш", ако обичаш!? Амортизационен план, оповестявания, дрън, дрън...Знам и някои одитори какви "заверки" правят!Така, че.. бЕгай да "играеш" и се "упражнявай" върху някой друг!Сега разбра ли?
отговор Сигнализирай
94
до 112
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
е точно, ама *** не разбират-имаш статистическа база за изчисление, къде повече, къде по-малко, като се отчете електромера и се изравнява. Какъ е проблем да им прогнозни сметки, не е необходимо ллки да отчитат всеки месец, вс някога ще се изравни.
отговор Сигнализирай
93
до 109
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Имам доста по-голямо "пипе" от теб относно отчетите със сигурност!От там не е видно за какъв срок се амортизират трафопостовете например!Видно е обаче, че разходите за амиртизации са по-големи от тези за заплати на персонала! За външни услуги също са по-големи от заплатите! Най-малко е притеснително, а одиторите заверяващи отчетите това не ги интересува!
отговор Сигнализирай
92
88 до 107
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
те *** си мислят, че тока е на Чез и че може и без разпределение. Щели били лиценз да вземат??? Мож да се вземе само при нарушаване подаването н ток, всичко друго са административни нарушения, които се наказват с глоба, ама нЕма кой да чете, *** са по лозунгите, не по четенето.
отговор Сигнализирай
91
88 до 103
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
по-добре от както ти си го казал, не може да се каже. Тъпчовците не разбират, че реформите спряха 2001, щото ни натресоха царА, тройната и мутромилиционерите. После що бли зле? добре, че Костов положи основите за ЕС и Нато, иначе щяхм да сме с Беларус и Куба.
отговор Сигнализирай
90
до 101
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не ми казвай стига, бе..., другарю ***!И колко е "прозрачна" ДКВЕР, че да знам кое признава ВЕДНАГА и кое да се амортизира?!Ами нито казват, нито публикуват нещо по въпроса, защото не им изнася и вероятно сериозни суми им снасят"заинтересованите" страни за да не се прави това! Един трафопост е със срок на годност сигурно около 30 и за толкова трябва да се амортизира, а не да го плащам веднага!Ясно ли ти е сега, а "умнико?! Трафопоста да не би да ти ... тонер касета, !
отговор Сигнализирай
89
до 99
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
айде сега отвори отчета на Чез и виж къде са трафовете-капитализират се като ДМА. Никой не отчита трафовете като разход, още по-малко пък за 1 година, айде малко по-сериозно.
отговор Сигнализирай
88
до 96
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ами щом чешката държава чрез ЧЕЗ може, значи и българската може!По съм склонен да вярвам, че българската държава нарочно не иска!
отговор Сигнализирай
87
до 91
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Чез участваха в прозрачна и конкурентна процедура прз 2004 и купиха 2 ерпта. Платиха около 230 млн евро цена и е тяхно. Ще го управляват както намерят за добре, справят се нелошо. проблема е държавната регулация. А ценат от 230 млн си беше доста добра, предвид тежкото състояни н ерп тогава.
отговор Сигнализирай