IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Купуваме си коли, но стари - над 15 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
До 9
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ами колега ти освен седан или комби какво още търсиш? Ако търсиш спортна кола под 15 г сигурно няма да намериш за 4000 лв.Ето ти кола под 4000 лв. - cars.bg/c412824
отговор Сигнализирай
11
ИСТИНАТА
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 15
Това са Абсолютни лъжи.Има коли за по 2000 до 4500лв.,които са на по 7/12годишни коли при това запазени,живеем в информационен век и тия лъжи,че някой си купува 15/25годишни коли не върви,до 5000лв.може да си купите хубава запазена кола и икономична,а тези пари може да си ги позволи 85%от населението ни включително и ***,пак някой пиши свободни съчинения,проблема не в закупуването на кола по нова ,а в нейната поддръжка бе драскачи...
отговор Сигнализирай
10
коли
преди 11 години
Харесвам 38 Не харесвам 1
Повечето нови коли са служебни!
отговор Сигнализирай
9
Дядо Йоцо
преди 11 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Сиромах човек - жив дявол :)
отговор Сигнализирай
8
Симо
преди 11 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
От около половин година си търся кола.Отделил съм 4000лв.Карам друга и затова засега не съм на зор,но искам лична.Положението е плачевно.Обикновен седан или комби(не "женска" или малка двувратка) просто в тия пари няма под 16 17 години свястна.Ако е под тази възраст се водят коли с проблем(така им казват) и са 90% от пазара.Блъскани, правени с пушещи двигатели с добавки...Преди водех майстори с мен,вече имам набито око и сам ги откривам.Събирам пари и ще отделя повече иначе НЕ СТАВА!!
отговор Сигнализирай
7
София
преди 11 години
Харесвам 64 Не харесвам 0
Много хитро е казано в материала: за старите коли в проценти, за новите- в брой. Пресметнати и те в проценти са 2,6%, т.е. толкова, колкото са богатите хора в България. Друг коментар не е нужен.
отговор Сигнализирай
6
и все пак
преди 11 години
Харесвам 21 Не харесвам 11
И все пак трябва да има стимули за нови коли.Например...връщаш старата и ти приспадат примерно 5 000 лв / евро/ както е в някои части на света. Или над 20 г. данъка да стане непоносимо висок. Не е нормално един трабант замърсямаващ колкото една автогара да има данък 10лв. Но това няма да стане скоро защото : т. нар. ни политици се грижат за бедните си овце, те ги стрижат, доят, е... и затова им дават и да ***. За съжаление и аз съм тези овце.....
отговор Сигнализирай
5
умен ушаф
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Стари,нови, важното е да имат къси светлини или hand made DRL.
отговор Сигнализирай
4
Съвременник
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Целият производствен манталитет е толкова абсурден, че транспортните министри приветстват увеличението на продажбите на коли ( когато го има ), докато в същото време се оплакват, че не могат да отделят средства за построяването на всички нови пътища, необходими за да се справят с натовареното движение (последица от производството).
отговор Сигнализирай
3
Аве..
преди 11 години
Харесвам 58 Не харесвам 1
Аве кой не иска ново и младо?????Дали щях да карам курник на 16 г и да се чудя как да му сменя маслото и да сложа нови гуми....ако не живеех в БУЛАГ???Дали не искам да съм и аз като "белите"макар и ***, които са на соц. помощи?????Просто Мафията(държавата) се гаври с НАС, работим, който има работа де, а не ни дават 1/10 от това, което трябва,а после....карали сме стари коли, то ако има начин и хляб втора употреба ще вкарат от Китай...и там ще сме на опашка....с тия доходи
отговор Сигнализирай
Новини