IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ремонтираш кола пред блока - глоба 1000 лв.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Nikoga niama da se opravim, za6toto nikoi ne spazva nikakav zakon , pak i da go naru6i ne go o4akva i sankzia, palna degradazia vode6ta do estestvenoto ni sebeuni6tojenie.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
*** като ремонтира каруцата- колко ще вземат?
отговор Сигнализирай
28
дрън дрън
преди 11 години
Харесвам 44 Не харесвам 0
Щото в България всичко цъфти и връзва,те опряха до колите!Може ли някой да ми посочи едно единствено смислено решение,което работи,на г-да управниците?Поне едно!?Само глупости и щуротии!Заслужават една дълга и мазна,ама хайде да не почваме така деня!!!
отговор Сигнализирай
27
Стоичччко
преди 11 години
Харесвам 56 Не харесвам 0
Е нека да ми влезе в гаража тоя Хулка па да видим как ще излезе. Абе тия *** ще почнат да ми влизат и в спалнята.То вярно през социализма в хотела се спеше само с твойта жена,името и фигурираше в твоя паспорт и твойто име в нейния. Е не може да правиш основен ремонт на тротоара , ама в гаража на кого пречиш? На Хулка му пречи мозъка.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
до 29С 4000 евро заплата 1700 евро за всичкото това което си изброил. все едно да дадеш половината си заплата тук за 4 нови гуми, застраховката и ремонтчета...как да стане с 300 лева ми кажи?
отговор Сигнализирай
25
направи си сам
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Аз си сменям маслото пред блока. Просто отвивам пробката и го оставям да се разтече по асфалта. Това е много дообре за асфалта защото го овлажнява и импрегнира. Друг е вупроса ако не е асфалт ами е без настилка и маслото попива в почвата и замърсява. Като си сменям гумите ползвам щангите които останаха от москвича на дядо ми. Малко е зор демонтажа но като я сгазя с колата и се разлепва лесно от джантата. Е за какво да давам пари за толкова елементарни работи в сервиз?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Добре де да кажем,че нищо не сменяш или поправяш.А просто се занимаваш с колата си.На много хора това им е хоби.Вече е забранено?Не можеш просто така да си отвориш капака на двигателят и да си работиш нещо вътре?Или пък да си разглобиш таблото за да прегледаш кабелите,да почистиш и да смениш осветлението със ново?И тва забранено..А относно маслото мисля ,че това са пълни глупости.На доста места го изкупуват употребявано... Ее,убиха кефа на доста любители на автомобилите.Жалко.
отговор Сигнализирай
23
бкп демократ
преди 11 години
Харесвам 40 Не харесвам 3
Чист комунизъм в действие!Ама от комунисти какво да очакваш!?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
В Германия е скъпо. Застраховка за VW Polo 1998 511 Euro, инспекция 1200 евро, 4 гуми нови + монтаж 360, малки ремонтчета около 100
отговор Сигнализирай
21
край
преди 11 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Поредната неработеща норма. Държавата не може да свали колите от тротоарите и градинките - захванала се да забранява други неща. Има смисъл да забраняваш само ако можеш да нолжиш изпълнението иначе само си пишат закони - лаф да става. България е за гинес - НЯМА ДРУГА ДЪРЖАВА В КОЯТО ПО ТРОТОАРИТЕ СЕ ПАРКИРА а хората ходят по улицата.
отговор Сигнализирай
Новини