IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Скоростта убила на пътя с 64 души повече тази година


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
-10
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Пример от Гърция: Междуградски път, наближава се кръстовище, което са сметнали, че е опасно. Преди кръстовището огромна табела за стационарна камера. Самата камера е на гърба на табелата и те снима след като подминеш табелата. Според вас за какво са го направили това - да попълват бюджета или да предотвратят катастрофите на кръстовището. Сега си го представете това при нас със скрити в храстите милиционерчета преди кръстовището. Те за какво са там?
отговор Сигнализирай
27
Ванката
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До набюдателКви 5 и 10 пъти!? 100-200-300лв. е глобата
отговор Сигнализирай
26
-10
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Друг момент за безмислието на мобилните камери: Седят си значи милиционерчетата в някой храсталак и аз профучавам покрай тях със 200 км в час. Щрак и те са доволни. Докарали са някой лев отгоре щото имат норматив. Но вместо да бъда спрян аз си продължавам с тази скорост и даже не съм разбрал, че съм сниман. След 200 метра влизам в населено място и прегазвам детска количка. Какъв точно е ефекта от милиционерчетата в храсталака в случая? А да, 100 лв в бюджета!
отговор Сигнализирай
25
Ванката
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Мобилните камери трябва да има и в населените места - по светофари и пътеки, по сокаци и булеварди... Колкото по-малко човешки фактор при контрола, толкова по-добре.
отговор Сигнализирай
24
набюдател
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
в коя европейска държава глобата за превишена скорост е 5 пъти умножена по минималната заплата а за пенсията по 10 пъти и кой създава тази корупционната практика ?
отговор Сигнализирай
23
-10
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Начи според друга статистика от фаровете са основният принцип за намаляване на катастрофите,----В голяма грешка си! Точно такава статистика направиха от американската пътна агенция (цитирам името и по памет) и преди няколко години стигнаха до извода, че фаровете нямат никакъв практически резултат при броя на ПТП-тата. Освен това, с мобилните камери човешкият фактор не е премахнат. Като искат да премахнат човешкия фактор да сложат стационарни камери по опасните участъци!
отговор Сигнализирай
22
Шофер
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Никой не закача бакшишите и маршарутките който системно нарушават закона спирайки и създавайки предпоставка за ПТП.улица Райковски не е стоянка за бакшиши спиращи на пешеходни пътеки и кръстовища скривайки видимостта още повече това е лента за движение не стоянки.
отговор Сигнализирай
21
-10
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Толкова ли е трудно да се схване, че начинът за постигане на определено поведение в обществото не е чрез репресии и заплахи, в частност глоби, а с определен вид поведение на хората, които са призвани да се грижат за този ред в обществото! Какво точно ще ме накара мен да си променя поведението за "бързо" каране, когато някакви си *** скрити в храсталака ме щракнали с камера и ми наложили 100 лв глоба? Ще си я платя и напук на тях пак ще си карам както си искам!
отговор Сигнализирай
20
някой
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Нали все се сравняваме с "на запад", еми аз съм "на запад" и тук фаровете не са задължителни.
отговор Сигнализирай
19
набюдател
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
ЗНачи според друга статистика от фаровете са основният принцип за намаляване на катастрофите,другият е ползуването на коланите ,ползуването на зимни гуми в сезона ,но се оказва сега пък другата гледна точка,че явно не е така и това са пълни глупости!!!А да намалим корупцията ясно е казал Европейският съюз че трябва да отпадне човешкият фактор!!!Но ние гледаме само цените от ЕС нищо в полза и интереса на правата на гражданите !!!Корупцията искат да бъде засилена отново НЕ НЕ НЕ на този рекет!!!
отговор Сигнализирай