IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Колко плащаме за дизела - най-много или най-малко в ЕС?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
Диман
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Проблемът се казва ЛУКОЙЛ!!! Всички знаят това, но се държат като щрауси!!!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Няая да намалят цените на горивата,защото от там идват парите за бюджета! А всички партии получават ,съвсем незаслужено, парите си от там ! А и мафията печели също от контрабандата на горивата!
отговор Сигнализирай
34
Язе
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Част от лекарството е да се приеме изменение в конституцията с което напълно да се изключи финансирането от външни сили и фактори на НПОта, фондации, религии и партии, както и на всички видове организации с не стопанска цел. Австрия вече прие такъв закон.
отговор Сигнализирай
33
Язе
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Решението е връщане към държавния капитализъм от края на 19 и 20 в. и социалдемократичния модел на стара Европа. Китай го прилага много ефективно, Русия също, Турция направи икономическо чудо по тази схема. има и други в Латинска Америка. В ЕС Унгария върви по този път. Хората си създават икономически модели в унисон с държавните и народните си традиции само ние въвеждаме и експериментираме по заповед от вън и така докато не изчезнем съвсем.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Проблемът не е в акциза - проблемът е липсата на конкуренция и лакомията на търговците.
отговор Сигнализирай
31
Язе
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Кога българите ще проумеят, че неолибералната догма за свободния пазар е същата измама като комунизма с неговия справедлив модел. То и хората на върха на догмата са едни и същи и по време на комунизма и сега. Свободен пазар не може да има, не приложимо е. Догмата се налага за да се убие средната класа и да се превърне народа и въобще хората в безимотна заробена маса ***, лесни за командване. Комунизма правеше същото само че по директно и брутално. Резултата е същия, бедност, дългове, мизерия
отговор Сигнализирай
30
Блядко
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Горивата ни са най-скъпи понеже идват от братска Россия
отговор Сигнализирай
29
Иво
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Цената на дизела в България (без данъците) е с около 14 стотинки по-висока от средната в ЕС. Колко е средната заплата в ЕС? Обществена тайна е и ниското качество на горивата в Бг! Следователно цената е много по-висока от тази в ЕС!!!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
във Велика Британия, ако не ме лъже статистиката, акциза е близо 90-92% от цената на горивот!!! Ако това е така, то направете си сметка за себестойността на литър гориво преди ДДС и акциз!! После погледнете заплатите...... и няма край.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До АнонименНе е само проблемът в акциза. Цената БЕЗ АКЦИЗА е по-висока от средната в ЕС.Странно как "експертът" не обяснява това, а обяснява, че цената с акциза и ДДС била една от най-ниските. Т.е. ако цената без акциза също беше ниска то и крайната цена щеше да е още по-ниска нали?
отговор Сигнализирай
Новини