IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

КАТ минава под прикритие - снима тайно и в движение


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
КАТ с ясни. Застават там, където е безопасно да се шофира бързо, но знака те ограничава да някаква дивашко ниска скорост и гобяват ли глобяват, т.е. нищо полезно не вършат.
отговор Сигнализирай
19
Петров
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Четох новата наредба за използването на техническите средства за записване на нарушения на безопасността на движението. Никъде не видях да се предвижда защита на записа от техн. средство срещу подправяне. Т.е. записите от камерите след като са направени, МОГАТ ДА СЕ МАНИПУЛИРАТ. Всяко едно извеждане на запис от техническо средство след това може да се преправи от този, който го обработва и на нарушителя да се покаже по-висока скорост от тази, която е записана и да се рекетира.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
ОСНОВНАТА ПРИЧИНА ЗА КАТАСТРОФИТЕ ПО ПЪТИЩАТА Е КАТ ЗАЩОТО ТОЛЕРИРА ОНИЯ С МОЩНИТЕ ГОЛЕМИ ЛЪСКАВИ КОЛИ КОИТО ИЗОБЩО НЕ СПАЗВАТ ПРАВИЛНИКА.КАТАЖИЯТА КАТО ВИДИ ТАКЪВ СЕ ОБРЪЩА НА ДРУГАТА СТРАНА ПРАВЕЙКИ СЕ НА РАЗСЕЯН А НЕРЯДКО ДАЖЕ СЕ *** ОТ СТРАХ.ОТ КАТАЖИЙСКИЯ ТОРМОЗ СТРАДА САМО ОБИКНОВЕНИЯ БАЧКАТОР ЗАЩОТО АЙ ГО Е СПРЯЛО ЧЕНГЕТО..АЙ МУ Е ОТИШЛА МЕСЕЧНАТА ЗАПЛАТА..И ПОСЛЕ ГЛАД.А ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ТУРСКИТЕ ТИРОВЕ КОИТО ГЛЕДАТ ДА СЕ КАЧАТ НА ГЪРБА ТИ.
отговор Сигнализирай
17
77777
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Трябва с в закона да се променят ограниченията за скоростта, които сега на практика никой не спазва. В населено място за двупосочен път с по една лента в всяка посока да е 60 км/час, с две ленти в една посока да е 70 км/час, а при три ленти от 80 до 100 км/час. Извън населено място при една лента в всяка посока да е 100 км/час, при две ленти в една посока да е 110 км/час, а при три ленти 120 км/час. В момента всички шофират с такава или по-висока скорост.
отговор Сигнализирай
16
До 21
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Няма да стане приятел. Това е една законозамаскирана хранилка за глоби. Път като слънце, прав с отлична видимост, с по три-четири ленти в една посока, с отделни платна за движение разделени с мантинела и евентуално и с тревна ивица, но там се мъдри някакво безумно ограничения на скоростта, примерно 40-50 км/час и КАТ застават на пусия и си изпълняват плана за глобите. В противен случай КАТ ще трябва да работят както ни се иска, т.е. на опасните места да глобяват, което си е много работа за тях.
отговор Сигнализирай
15
DA
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Крайно време беше!!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Две са основните причини за десетките милиони нарушения всеки ден по пътищата. Първата причина са поставените пътни знацжи несъобразени с пътните условия, а втората причина е неработещият КАТ, т.е. КАТ под прикритие - няма го.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Моля КАТ да разрешат да се кара със 120 в лявата лента на южна дъга околовръстния път на София! И да наложат минимална скорост 100 за същата лента! Пътя е добър, но много натоварен. И като се изпляска някоя баничарка със 70 в ляво и колоната зад него става 1км дълга!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Това, което искам от КАТ, а то е и според Закона за движение по пътищата, е КАТ да санкционира за всяко нарушение, а не да си правят хранилки за глоби за превишена скорост на напълно безопасни места, както е сега. Ако КАТ не може да се справи, да се създаде друг орган с други хора, които да го правят. Как в другите държави може, само в България КАТ не може?!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
КАТ отдавна са под прикритие - нищо не правят за предотвратяване на нарушенията, което е основното за структура като КАТ. Като стане катастрофата отиват след няколко часа да пишат погрешни актове. КАТ отдавна трябваше да се закрие като неработеща и вредна структура, но вместо това КАТ си правят изменения в закона, за да искат по-голям рекет от шофьорите.
отговор Сигнализирай
Новини