IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В тъмницата на "Тракия" – кошмарен тур от Истанбул


Обратно в новината

Коментари Коментари

91
Албена
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
недоволни от неналичието на топла вода и от мръсотията в хотела. Това не била първа група, която водел там. Тръгнахме си на първи януари /благодарение на това, че бяхме със собствен транспорт/, въпреки,че бяхме платили и за втори. Пари няма да ни върнат, удоволствието ни струваше 500 лева за двама души без бензин. Хотелът не мога да обвинявам, те най-вероятно са дали много ниска цена на фирма Запрянов Травел, съобразена с условията и възможностите им. Когато решите да пътувате с въпросната фирма, бих препоръчала да проверите къде отивате и какви са условията предварително.
отговор Сигнализирай
90
Албена
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
да не говорим, че нямаше да може да се спи докато в ресторанта има хора и музика. Преместиха ни в хотела. Не мога да опиша мръсотията и мизерията. На 31-ви вечерта, преди вечеря ни спряха и топлата вода. Няма как да се изкъпеш за да отидеш да празнуваш. Празничната вечеря беше страшно оскъдна, до 12 през ноща ни бяха сервирали по една печена чушка, две резенчета стерилизирана краставица и две парчета шунка. След 12.00 ч. това, което донесоха беше парче месо, което не се ядеше, тъй-като беше пресолено и страшно твърдо. Говорих със собственика на фирмата, който безкрайно се учуди, че има недов
отговор Сигнализирай
89
Албена
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Бих искала да споделя за кошмарното прекарване и провалената ни Нова Година, благодарение на фирма Запрянов Травел. На 31.12.2015 г. пътуваме с настроение към Сърбия, град Лесковац. Там, в хотел Грош трябва да посрещнем 2016-та. Градчето е малко, провинциално, с една главна улица. Хотелът е на пътя. Настаниха ни в единствената стая извън хотела, в непосредствена близост до вратата на ресторанта, в който трябваше да празнуваме. Стаята не беше почистена, няма закачалка, за гардероб не си и мечтаем, чаршафите не бяха сменени. Отидох на рецепция и им казах, че в тази стая няма как да останем,
отговор Сигнализирай
88
Liliya Sharkova
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ne moga da povyarvam, che ima hora, koito narichat takova rezonno oplakvane " zloba". A i ako ne ste ot "Konkurentni firmi", zashto ne si napishete imenata i e-mailite, kakto az napravih? (e-mail lora.delicate***yahoo).. Ama che Balgarshtina! Horata iskat da promenyat neshtata kam po-dobro, dori sobstvenikat na firmata schita oplakvaneto za rezonno, a nyakoi ne zhelayat da se radvat na po-kachestveni uslugi! Ami, zatova se "radvate" na takiva incidenti i nemarlivost....
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Не мога да повярвам че има толкова злобни хора.Не мога да повярвам че от това е станало новина. Че чак и в сутрешния блок на ON AIR...
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Към 82А ВАШАТА ЗАКАНА ЗА СЪД КАКВО Е. ПРИЗНАК НА ЗЛОБА ИЛИ СТЕ КОНКУРЕНЦИЯ НА ЗАПРЯНОВ ТРАВЕЛ. НАЙ-ВЕРОЯТНО ПРИЗНАК НА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ. НЯМА ТАКИВА АВТОМОБИЛИ, КОИТО ДА НЕ СА АВАРИРАЛИ ПО-ЕДНА ИЛИ ДРУГА ПРИЧИНА, ТА ДОРИ И НАЙ-НОВИТЕ. тОВА ГО ЗНАЯТ И ДЕЦАТА ОТ ДЕТСКИТЕ ЯСЛИ, НЕ ОТ ДЕТСКИТЕ ГТАДИНИ.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Предлагам на фирма Запрянов да пусне имената на тези туристи до всички туристически агенции, за да не ги записват в другите фирми и да не развалят настроението на позитивно настроените хора. Знам, че почти всички фирми вече си имат такъв списък и си го разменят, така че моля ви не ги записвайте, защото ни развалят настроението на всички хора в автобуса
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Към 96Повярвахме ви за неавариралите ви автомобили. Важното вие да си вярвате.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Вашите закани са признак на ниска култура, безсилие и комплексарщина. Аз действително работя в сферата на услугите вече 15 години и нищо чудно вие също да сте ми били клиент. Само че моите автомобили не аварират и пътуват по точен график. Поддържат се съгласно плана на ППР, предписан от производителя и зареждат само с проверено гориво. А на вас ще отговоря с поговорката "Лакомо дупе - глава затрива".
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Към 82Само се молете ако сте в сферата на услугите да не съм ви аз клиент. Не само ще ви съдя, но ще ви направя луд и щастлив, ще ви направя сам до си говорите 1 година. А на тези млади хора, който са били в автобуса и които мислят, че всичко което лети се яде им препоръчвам да не се качват на самолет, защото няма да имат време ако самолета аварира да се обадят на 112 да им донесе гориво, на ДАИ да дойде да пише акт, че самолета е аварирал, камо ли да уведомят Комисията за защита на потребителя
отговор Сигнализирай