IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсна газ руши двигателите на колите ни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Emo
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Това, което го пише за съотношението м/у бутана и пропана не е така. Качеството на газта зависи от относителната му плътност, която трябва да се поддържа именно от съотношението м/у бутан и пропан и тя трябва да е поне 0.550, независимо от сезона. плътността на пропана е 0.51, а на бутана 0.582. При ниска температура, зимно време налягането на бутана намалява рязко, затова пропана трябва да преобладава - съотношението трябва да е пропан 60%; При висока температура пък налягането му достига 1.6
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
"Особено на германски кашон вкаран на 300 000 км в БГ със завъртян километраж на 120 000."Ахам. Като купуваш коли 10-та ръка, явно има някакви тънкости, които не са ни известни : ))) Купи си втора ръка дизел, на 90-100 хил км, на не повече от 3 години, а после ела го сравнявай с бензинката ти на 15-20 години по икономичност и удобство.А ако си някой ***, дето си купува коли по 2000-3000 лева, няма въобще какво да говорим. Там каквото и да купиш е на луд късмет, ако те изкара и 10 000км...
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Дизел - трака-трака-трака-трака....тихи трактори! Много бягат, много икономични. Забраняват ги от 2025 в ЕС. Само във Формула 1 ще ги има. :))
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
*** газ руши двигателите на колите ниголемите бензиностанции кръв пи кат заради ниската печалба
отговор Сигнализирай
25
Bye Bye Diesel
преди 8 години
Харесвам 24 Не харесвам 8
Ай, ай - нафотовите печки със саждите пак нададоха глас колко били надеждни и икономични.Питайте моите приятели като им се прецакат демпфер, дюза, помпа....да казвам ли колко са назад с парите?! Особено на германски кашон вкаран на 300 000 км в БГ със завъртян километраж на 120 000.Карам по 5000 км годишно японска бензинова кола! 1 стотинка не съм дал за ремонти! Да ВА е ЯД!
отговор Сигнализирай
24
ДС
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Пак платена статия. Ниската цена си казва думата. Масово се кара на газ. Аз не знам защо всички се вълнуват от цената на бензина. Та то само държавните фирми зареждат бензин.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
"Дизел - маховици, дюзи, помпи, глупости - спестеното от гориво го даваш за ремонти."Чакам аз да дойдат тия ремонти от 140 000км, в момента на 223 000км. Още не идват маамудеева. И чакам, и чакам. И наркая на 250 000 си взимам следващата "печка" и пак ще чакам. А ти си карай бензинката, наливай кинти, после й сложи газова - спъни й конете с 20% надолу, трови си живота с *** газ, ремонти и убити нервни окончания... А аз още си чакам.
отговор Сигнализирай
22
Иван
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
И аз имах такъв 190 2000 дизел и само аз му навъртях 300К без да пипна нищо по мотораНяма турбо ,има верига, обикновенни дюзи и чисто механична помпа ГНП BOSCH!Карал съм го с всякаква нафта на черно на бяло от варели от туби ,трансформаторно масло, отработено олио ,чисто олио ,даже и зимата и бензин съм му слагал и даже и двигателно масло това животно на можех да го унищоожа и накрая го продадох на един дядка и мисла ,че още го кара!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ха, ха. Потегляйте плавно, не с *** газ.
отговор Сигнализирай
20
mercedes
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
До КироКире новите дизели са така както казваш ,но са нарочно направени така да се трошат!Виждал съм стари дизели на мерцедес 190D на 200 000 километра след милиона!! без никакви ремоти по мотора!Когато твойта бензинова ги ги навърти ми се обади.....Всички коли след 98-00 са коли на килограм!
отговор Сигнализирай
Новини