IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

КАТ с акция "Зима" – погват неизрядните на два етапа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Някой
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До голф от перникЗа хората, които истински се интересуват - зимни гуми карани на летните жеги - да, наистина нищо не им Остава. Нищо не остава от слоя, който се грижи за сцеплението с мокри, снежни и заледени настилки, защото той се изпича така хубаво, че гумата само изглежда ОК, а всъщност е с пъти намалени свойства за управление в зимни условия. Отделно ламелите на зимната гума, които трябва да "захапват" снежната покривка, се разрушават.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кой кара велосипед на сняг ? И каруците със 100 ли карат че да не поднасят на сняг
отговор Сигнализирай
40
голф от перник
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
целогодишно с т.н. зимни. нищо не им става, за сведение на форумните специалисти, които виждат волан само на екрана на някоя игра
отговор Сигнализирай
39
Смърф
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Единственото спасение при дълбок сняг и лед са веригите. Това зимна, лятна гума няма да Ви спасят. Опитвал съм се със зимни гуми да се кача на хижа на Витоша, не става. На същата хижа следващата година с летни гуми и една верига стигнах без проблем Замислете се.
отговор Сигнализирай
38
O.o
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До КрайM&S означава Mudd & Snow - кал и сняг. Чети внимателно описанието на гумите. Ако "всесезонните" гуми няха сполучлива алтернатива, за къФ *** производителя ще влага в производство на летни и зимни гуми? Не е ли по-лесно цяла година да произвежда само "всесезонни"?
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Някои ако искат да си карат и с гуми на совалка и на -20 и на +40 градуса, все ми е тая, ама да си карат в двора на село. Когато излезнете на пътя сте отговорни за другите, макар и да е смешно да се търси отговорност на dебил, който към себе си няма отговорност, камо ли другите.
отговор Сигнализирай
36
край
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Човек с разум в главата веднъж сложил на разумната си кола / под 200 к.с./ ВСЕСЕЗОННИ гуми никога повече не се реди на гумаджии в кампании.
отговор Сигнализирай
35
Край
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Те Мишелин, континентал, нокиан, Йокохама, пирели, дънлоп, бриджстон, фулда, ви направали ВСЕСЕЗОННИ гуми които са точно за нашия климат защото на юг от нас се кара целогодишно с летни. Гумаджията от Чопръчане ще ми обяснява ллакардии за ботуши и джапанки щото така му ИЗНАСЯ.
отговор Сигнализирай
34
Край
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Слагайте всесезонни гуми на Нокиан уедърпроф, или куатрак на Вредещайн или Мишелин кросклаймат. Сменяите си ги на 3-5 години щото за толко грайфера им се изтрива и снега никога няма да ви изненада и пред гумаджиниците няма да висите като прани ***.
отговор Сигнализирай
33
Край
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Това че лятната гума под 7градуса ставала като пластмаса да го разправате на хвърчилото на баба ви. Лятната гума спира по-добре на асфалт от зимната ВИНАГИ и при -10 на сухо спира по-добре лятната. Лятната е много зле САМО на сняг.За това си слагайте ВСЕСЕЗОННИ гуми на добър производител които и на сняг се представят прилично и имат означението М+S и снежинка на фона на планина и да ви не дреме на шапката. такива са Гудиар вектор 4, Пирели ол сизън, Ханкук оптимо 4, Сава адапто и т.н.
отговор Сигнализирай
Новини