IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нашият жп транспорт – най-зле! След нас – хървати, румънци


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Фронто
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Време е да се разбере:Или правим 'влакове_стрели';Или теснолинеики за социален транспортСредно положение няма. 21_ви век сме!
отговор Сигнализирай
29
ко, а ?
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Нашият жп транспорт най-зле, а след нас хървати, румънци...Последно нашият ли е най-зле или има и по-зле?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Щирлиц Ивановточно тези години съм пътувал софия драгоман редовно. влака тръгваше от коловоз 8 на цгникога не ми е искан подкуп. билетчето се дупчеше от кондуктора без драма.стига лъжи бе ***. не се наплюхте
отговор Сигнализирай
27
lol
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Един българинтолкова и знаеш ти. има стотици автобусни компании. 90% са частни. градски транспорт е на загува и е субсидиран. доста големи градове и общини си имат тяхна автобусна агенция.а що се отнася до greyhound, тя е най известната в америка с най много дестинации. но да твърдиш че са едиствените или че няма частни линии, си як ***
отговор Сигнализирай
26
Минетоди
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До ФронтоПо соц.време железницата беше на НИВО проблеми е имало както и проблоеми но са незначителни от както уж демокразията се завърна .
отговор Сигнализирай
25
Данчо
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Г-це Несторова, къде сте тръгнали да пишете статии, след като не сте научили български още?! Няма да се изненадам, ако не сте чували, че не е правилно да се казва "ще влЕЗНАт", а "ще влязат"!
отговор Сигнализирай
24
До Един българин
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
ЖП инфраструктура у нас има от поне 120 години въпросът е че послените години тя не се подържа ! Що се касае до вагони и техника нека не забравяме че от 1990 г насам всичко читаво се разпродаде и унищожи . Помните ли че имахме един министър на таранспорта ДЖОЖЕ Николай Василев ? Та той е продал най-новите пътнически вагони и закупува втора употреба рециклирани ! Та 1 от тези вагони горя по линията София-Кардам 9 души умряха но Василев е на свобота !
отговор Сигнализирай
23
Фронто
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Преди 1944 Българските железници наред сшвейцарските са еталон в Европа! Без никакво преувеличение! След 44 по същите железни пътища, при същото население хората в тоалетните пътуваха. До каквото комунист се докосне огън го гори!
отговор Сигнализирай
22
барон Гацо Пернишки
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Уникални сме със своето геогравско положение , уникални сме с традициите си с развитата железопътна инфраструктура и управляващите я криминални типове . 1 Как е възможно спедиторите работещи с БДЖ да са на печалба при положение че превозвача е губещ ? 2 Защо няма вкаран министър на транспорта в затвора ? След пускането на ЖП тунелът под Босфора Ние се явяваме най-прекият и кратък път от Европа към Азия ! След морският най-евтин транспорт трябва да е ЖП транспорта.
отговор Сигнализирай
21
Щирлиц Иванов
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
У нас има логични закономерности ! Няма как по линията Драгоман - София кондукторите и началниците на влака да събират от пътниците пари за път без да им искат билети (От всяко купе кондукторът изискваше 120 лв в периода 1990-1998 г! Това е на много места по регионалните линии . Няма как да е на пеалба БДЖ когато товарни превози се водят умишлено към фалит а фирмите спедитори работещи с БДЖ са в разцвета на печалбите си !
отговор Сигнализирай