IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

С магистрали към прогрес: Решение ли са за Северна България?


Обратно в новината

Коментари Коментари

102
Mariec
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Наистина инфраструктурата е от важно значение,но още по-важно е,че при усвояване на тези средства присвояването е много голямо.всеки район от българия е неделима част от нея и не е редно заради лаком *** да се затрива държавата.хан кубрат беше казал нещо за снопа от пръчки!!!!
отговор Сигнализирай
101
GgBg
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Разликата между севера и юга е в резултат на преференциалната политика на София. Политиците пет пари не дават за Северна България.Оправданията, че там живеели по малко хора или, че нямало достатъчно интерес да се инвестира са удобно извинение за пренасочване на държавните средства към Пловдив, Стара Загора, Бургас и "Македонскиот регион"!
отговор Сигнализирай
100
Отговор
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До варненец 100 Бойко не се казва Геноцида , Бойко Победителя.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Пътищата са артериите на икономиката. Ако не ядете асфалт както само ви спускат лозунгите да ги внушавате, може и да проядете асфалт като няма икономика.Магистралите още Тато ги замисли и почна да ги прави. И Тракия и Хемус са много важни. Марица е много хубава магистрала. Трябва една към Калотина и към Видин. Тва е.Другото е ходене по мъките и партийни лозунги за асфалта.
отговор Сигнализирай
98
видинчанин
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Може ли ако нашите управници нямат идеи за развитието на северозапада да ни продадат на Япония.Аз много харесвам японската техника и бих се радвал тук да има складове за износ в Европа от които да можем и ние да пазаруваме.На бас,че само след два месеца във Видин че има няколко завода и нито един безработен няма да има.След една година Видин би бил по голям от Пловдив,и с повече заводи отколкото цяла България.Обаче засега сме резерват с пустиняци(хора живеещи в пустиня).
отговор Сигнализирай
97
Really
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До акълиите, които ми слагат "минуси" на коментара- постът ми беше ироничен. Северозапъдът има уникални природни и културно- исторически дадености, които при добър маркетинг И подобрена инфраструктура, с малко инвестиции могат да привлекат туристи и да бъдат един от начините за подобряване на икономическата среда в региона.
отговор Сигнализирай
96
варненец
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Ми това е политиката на Боко Геноцида ! София и смешния бургас, севера да мре . Да не забравите ПАК ак да гласувате за него аахахахахах
отговор Сигнализирай
95
Really
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Риъли? Айде бе, верно ли нищо нЕма ценно в тоя Северозапад? Нек'ви камъни там, белогра'чишко нещо беше, и едни останки от камънаци, нек'ва баба към Видин, тук-там по некоя пещера, манастирчета, скиорски напъни на Ком, малко планина, минерални извори в един западнал Вършец...то па туристи нЕма, па и пътища, по които да ги докараме- нЕма...
отговор Сигнализирай
94
Haha
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Не, бе, не правете пътища в Северна, нали има за софиянци до морето, довършете им и тая до Гърция, важното е да се ходи по почивки, а индустрията и инфраструктурата в половин държава далеееч не е такъв приоритет...
отговор Сигнализирай
93
ХА-ХА-ХА !
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Магистрал ите ще съживят Севера толкова, колкото "Дунав мост - 2" съживи Видин ...Кислород се подава на болен, но жив пациент. На покойника, колкото и изкуствено дишане да му правиш все тая.Северна България е мъртва, с изключение на Варна. В. Търново още мърда в предсмъртни конвулсии ...Другите градове тук са покойници.Само бели глави и роми по обезлюдените улици ...С тях съживяване няма как да стане !
отговор Сигнализирай