IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Жертвите на пътя лятото с 20% по-малко от 2016-а


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
КАТ е проблемът
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 0
КАТ санкционират при 1 на 100 хиляди нарушения, така че има или няма табели предупреждаващи за камери, не влияе на начина на шофиране. Намалението на жертвите при катастрофи, вероятно се дължи на факта, че колите стават все по-безопасни, както е навсякъде по света. Класацията на България в челото по брой загинали се дължи главно на неработещия КАТ, т.е. на пълната липса на контрол за спазването на ЗДвП. Не случайно "възпитаните" чужденци са най-опасните шофьори в България.
отговор Сигнализирай
12
КАТ е проблемът
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Цитат: ...коментира пред "Фокус" експертът по пътна безопасност и бивш шеф на КАТ Алекси Стратиев..На всеки трябва да е пределно ясно, че сред бившите и настоящи служители на КАТ няма експерти по пътна безопасност.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
По пътя В. Търново-София знаците за камери не са пипнати. Разбирам, че за поставянето им е необходимо време. Набавяне, монтиране. Но махането става за минути. Чисто и просто няма власт. Народното събрание гласува, публикува се в Държавен вестни, посочен беше деня на премахване на знаците. И до там. Нито действие, нито контрол. Няма време, защото се коват следващите закони.
отговор Сигнализирай
10
....
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
То не е много за хвалба това,че току виж взели че наваксали бройката.Преди време гледах интервю с един човек ,който каза че бройката на починалите всъщност не обхваща тези,които са починали примерно няколко седмици или месец/и след катастрофата. Та според него бройката ,която се дава не е много реална.
отговор Сигнализирай
9
Гюнтер
преди 7 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Днес,престанете с тия отявлени лъжи!Ние ,вашите читатели все пак живеем тук,не в Камбоджа или Вануату.За кого е полезно да пишете измислиците на Голия "Цар" Неграмотин,..за членството в корупционното брюкселско царство,за нарцисизма на един *** илинлично за,вашия джоб!Грозно е,и пошло!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
На много места знаците си стоят и не са премахвани.Този Алекси за пореден път говори глупости по телевизиите.Този знак въобще не е повлиял върху броя на загиналите по пътищата.
отговор Сигнализирай
7
auMqu
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
ami nie stanahme po malko s 20% ot katastrofi
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 42 Не харесвам 0
Само не разбирам защо всеки написал нещо по заръка на другаря Борисов го обявяват за експерт?!
отговор Сигнализирай
5
Samo minavam
преди 7 години
Харесвам 38 Не харесвам 1
Ситуацията на пътя.Пътищата същите,а колите станаха много.Колони които сами си регулират движението.Гладни ***,криещи се зад знаците за ограничение,но няма как да минеш с 10км най много повече.Трябва да се правят нови пътища,а парите са откраднати.Мила родна картинка.Лошото е ,че ще става още по лошо.
отговор Сигнализирай
4
Момо
преди 7 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Как с 20% по-малко? Народе, стягай се и не се излагай! Не бива да губим надпреварата в статистиките!
отговор Сигнализирай
Новини