IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Велосипедисти на протест. Искат промяна в движението


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
До 11
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
До До 9Хаха...новоизлюпил се българсин в посткомунистическа БЪлгария.Никой не ти казва как да живееш, а как да се отнасяш с другите. А именно, без да ги застрашаваш или пречиш.Голямата работа, че с колата си ходил до вилата и т.н.И само за сравнение, отиди в Европа и виж как с велосипедите си правят всичко, което си изброил ти, колко ти е комфортно и удобно. Но, те европейците са по-прости от нас, нали?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Сега...на теория хората са прави, наистина място за колоездачи няма...но на практика ги виждам всеки ден как първо карат по улицата, после хоп изведнъж решават че вече са пешеходци и минават през хората, после пак на платното като коли и накрая ми завиват по пешеходна пътека примерно и ми иде да ги изритам по спицките.
отговор Сигнализирай
12
Киртак
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
До Бай КърВчера свирнах по една колоездачка,която избута колелото от тротоара на пешеходната пътека и ТАМ започна да се опитва да си качи дебелия си *** на колелото!!И ние седим и я чакаме на светофара.Преди николко месеца на бул.България един караше по средата на дясната лента. Като му обърнах внимание,че като не спазва правилата за движение,с това задръства движението.Той бил смятал,че трябва да го приемаме като цял автомобил.На излизане от София тумба от по 4-*** колоездачи в колона!!??
отговор Сигнализирай
11
До 9
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 12
Аз имам автомобил, защото е удобно, практично и най-вече необходимо! Не мога да отида на работа потен и изморен, не мога да отида в магизана, да напазарувам, да си натоваря багажа на колелото и да се прибера вкъщи, не мога да взема децата от детска градина/училище с колело, не мога да си отида на вилата с колело, така че запази смено-глуповатите си коментари за шофьори за сбирките във волосектата! Не си ти човека, които ще ми определя как да живея!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Той колоездача не е само колоездач ами и шофьор. Каквато му е културата зад волана, такава му е и на велосипеда. Маневрира с 30 км/ч по тротоарите между пешеходците, пресича пак с толкова на пешеходна пътека, вместо да бута.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 12
Хаха. Бай *** ще пази велосипедиста. Та нали *** за това си е купил огромна кола, че да може да изблъсква с нея всички от пътя и коли и мотори, та едни колоездачи ли ще пази?
отговор Сигнализирай
8
Край
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Транспорта в София има само едно бъдеще и тава е СИЛЕН ГРАДСКИ транспорт. За целта трябва да стане СКЪПО да се движиш с кола в града и с лични коли да се придвижват само тези които са ПЛАЩАТ за това. Модела всеко софянче с кола доведе до това средната скорост в час пик да е под 10 км./час. и излишно се тровим с газове.
отговор Сигнализирай
7
Бай Кър
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Редовно на пешеходен светофар слизам от колелото и бутам. Чакам зелено- около мен повечето пешеходци не го дочакват и тръгват на червено.Говорете ми за култура, и кой-къде има и няма право. (За повечето от шофьорите изобщо не се коментира)
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
До бмп Много добре казано, подкрепям. Освен това на тротоара карат с доста висока скорост. В парка същата история, засилил се и си мисли, че е сам по алеите, а е пълно с малки деца.Няколко пъти съм имал случаи, в които на пешеходен светофар колите спират, но велосипедиста не и ако не спра аз ще ме отнесе. С една дума за велосипедиста няма червен светофар?!Трябва всеки участник в движението да спазва правилата, а и да ги знае де!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Справедливо и правилно ли е заради 10 или хайде дори да са 100 души да се променят правила засягащи 2 млн. души?
отговор Сигнализирай
Новини