IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът този път не чака снега, сменя гуми по график


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
НОВ
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен За мене истината е в разумното каране. Всичко останало са празни приказки и корпоративни интереси!
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
На вън е слънце със 7 градуса температура и ще стане 10-13 не виждам проблем всеки да кара с каквото си иска както до сега.
отговор Сигнализирай
26
НОВ
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Има клипчета с тестове на зимни и летни гуми. Повечето са на сняг, за да докажат по-голямата ефективност на зимните гуми. Но при сух или мокър асфалт, при температура над 5 гр, лятната гума има по-добър спирачен път. За Сев. България, средномесечните температури са по-ниски от 5 гр. само през месеците декември, януари и февруари. Като се има предвид, че снегът по пътищата, особено главните, се задържа не повече от 4-5 дена след спирането, смятам, че е по-безопасно с всесезонни или летни гуми.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До 25:Тогава колите не са се карали толкова много като сега. Падне ли сняг, повечето Лади и Москвичи бяха пред блока под брезент и никой не се е осмелявал да тръгне на дълъг път в такива условия. Сега резервирали сме спа почивка за нова година от 3 месеца предварително и трябва да сме там независимо от условията, за да не изгори резервацията. Да не говорим, че и колите не са позволявали да се превишава 80-90-100.
отговор Сигнализирай
24
sf
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ми едно време нашите бащи,дядовци и чичовци гуми сменяваха ли?Снеговете беха по сериозни ,а те караха с всесезонни!
отговор Сигнализирай
23
До Анонимен 23
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Един смислен коментар
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Грайфера та грайфера... Добрата гума е на не повече от 4 години, независимо колко грайфер има останал. Ако караш по 5 хиляди на година, чакай грайфера да ти замине след 10 години; ако караш по 20-25 хиляди, голям праз че в третата година няма да имаш голяма дълбочина. Еластичния каучук придава съвсем други управляеми характеристики на колата, най-вече заради еластичните стени на гумите. Дълбокия грайфер помага най-вече срещу аквапланинг.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Българинът кара масово с гуми втора употреба.Гуми с грайфер, но на по шест седем години.Едни карат с нови летни зимата,други със стари зимни лятото.При температури под7 градуса се слагат зимни гуми.Акумулаторът докато три пъти не те остави на пътя не се сменя.Обикновено се чака първият сняг ,но тази година е заради проверките на КАТ.Сега правят сравнително добри гуми.И най-евтината нова е по-добра от марковата стара.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Като ще правите демонстрация с монета да бяхте си взели и един кадърен оператор, тъпaнари такива. Освети монетата и нищо не видяхме.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Зимата като се заснежи пред блока и разни чичаци с дебел грайфер, но летен гьон въртят на едно место като изоглавени. Какъв е смисъла от този закон ако позволява да се кара с летни гуми. У нас всичко е мислено-недомислено.
отговор Сигнализирай
Новини