IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет столични квартала на протест: Срещу отровния въздух


Обратно в новината

Коментари Коментари

45
Чист
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До инфо (45)Докато рушвети се предлагат ще има кой да ги взима.Моето впечатление е, че всеки български цъpвул предлага подкуп или за да предреди опашката или да получи нещо което не му се полага. После писка, че без подкуп не ставало!?
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
... а във Враждебна вече нямат душа да протестират... Там как смърди!!!
отговор Сигнализирай
43
инфо
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Общините, които планират в преспектива, когато ремонтират улици изграждат освен пътното платно и всички комунални мрежи - кабели, топлофикация, газификация, ВиК , като поставят захранване до всеки имот. В София от времената на панелните комплекси няма планове нито за застрояване, нито за улици, камо ли в бедните или богатите гета, които се създадоха в последните години. Мръсния въздух и ред други проблеми са ПРОДУКТ НА ХАОСА който общината поддържа за да не секват рушветите.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тези дето горят гуми и какво ли не, са основният електорат на ГЕРБ и не може да очакваме, че ГЕРБ ще направят нещо за здравето на софиянци. Трябва ни друг кмет и друг състав на общинския съвет, които да не са избрани от тези дето горят гуми.
отговор Сигнализирай
41
Обективен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
В София има три главни замърсители - най-големият е отоплението с твърдо гориво, вкл. и горенето на гуми и пластмаси, а има едни, които горят гуми и през лятото. На второ място са неизмитите улици, а на трето място са колите. Обемът на замърсяването заради колите е около 25-30% от максимално допустимите норми (МДН). Заради неизмитите улици обемът на замърсяването е около 50-60% от МДН. Горенето на гуми и отоплението на твърдо гориво замърсяват с обем между 20% от МДН и 32 пъти над МДН.
отговор Сигнализирай
40
Обективен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Оказва се, че е много лесно да се излъжат хората, че колите били големият замърсител. Двигателите на колите замърсяват около два пъти по-малко в сравнение със замърсяването заради неизмитите улици, но ... фандъкова и апапите й, ни лъжат, че замърсяването заради неизмитите улици било замърсяване заради колите - дважат се, вдигат замърсяването във въздуха, но да движат се ППС всякакви - трамваи, тролеи, велосипедисти, електрически автомобили, пешеходци, вятъра... Всички това било заради колите!!!!
отговор Сигнализирай
39
Стар софиянец
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
В Центъра на София е пълно с къщи с дворове, които много често се отопляват с твърдо гориво - дърва и въглища. Добре се знае, че замърсяването с фини прахови частици се дължи преди всичко на използването на твърдо гориво и донякъде на неизмитите улици. Когато има голямо замърсяване делът на колите в него е под половин процент, но някои са като латерна - колите били големият замърсител. Е, не са. Те са малък замърсител, пренебрежимо малък, но явно ще дишаме мръсен въздух, докато има лапнишарани.
отговор Сигнализирай
38
До 39 Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Няма край от Край!Хората са правили експеримент с кола с работещ дизелов екодвигател в затворен гараж и с една цигара изпушена в същият този гараж. А познай колко по-голямо е замърсяването с фини прахови частици от цигарата в сравнение с дизеловия двигател.
отговор Сигнализирай
37
Край
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
като са ви толко еко колите - а да ви затворя в един гараж с работеща кола пък била тя и бензинова и да изчакам една цигара време отвън. София не е направена за толко коли. Единствения изход е да им е скъпо на софянци да имат кола, силен градски транспорт и ЗАБРАНА на твърдото гориво в повечето квартали на София.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Центъра да се затвори за всички МПС с изключение на електрическите, там който иска да кара, да си купи една Тесла
отговор Сигнализирай
Новини