IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

До края на мандата "Борисов" 3 – за 3 часа с влака София - Бургас


Обратно в новината

Коментари Коментари

161
Виолета Величкова
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Този ремонт е за обикновените влакове а не за скоростните който се движат до 500 км. Колкото и скъпо да струва трябва нови линий за скоростните влакове. Има много неизползваеми релси който могат да се ползват или претопят за ползване. Обикновените влакове трябва да се движат до 150 км.скоростните с над 300 км. Това е по важно за държавата отколкото въоръжаването ни.
отговор Сигнализирай
160
Ахмед Юрган
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
България е съпричастна с ЕС и винаги е приемала африкански бежанци. Натовския ЕС трябва и той да бъде съпричастен с България. Затова трябва да защитават черноморската граница на ЕС и да ни въоръжават. България вместо да купува изтребители,кораби и военна техника, трябва да се движат скоростни влакове с над 300 км. Дали сме безплатно територията си и военните ни бази на НАТО и САЩ за да ни пазят. Златодобивната промишленност е подарена от корумпираните. Политиците не трябва да крадат.
отговор Сигнализирай
159
Тиквата Винету суджу
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
По добре скоростните влакове да се движат с над 300 км. отколкото 110 или 160км. Така хора от варна или Бургас ще могат всеки ден да пътуват по работа в София, или обратно. Затова тези 30 милиарда заем трябва да бъдат за построяването на нови скоростни ж.п. линий, мостове и тунели за скоростни влакове който да се движат с над 300 км. Не трябва да се губи време. Нека сключат сделка с Китайски фирми да придобият БДЖ но да построят линийте и доставят скоростни влакове.
отговор Сигнализирай
158
Саманта Янкова
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Бул. Сливница трябва да се продължи по ''Малашевско шосе'' до магистрала Хемус. Така ще свързва бързо двете икономически зони н София. Освен това ще е близо до северната тангента. Затова там трябва да има нова ж.п. гара и линия за скоростни влакове. От терминал 2 трябва да се продължи метрото към новия бул. Сливница до Кремиковци. Ще се изградят нови квартали и скоростни влакове ще се съедини Кремиковци със София. Тогава ще започват да идват чужди инвеститори.
отговор Сигнализирай
157
Евгени Ковачев
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ремонтите които ги правят партийните фирми на ж. п. линийте, излизат по скъпи, по некачествени и по бавно. По добре да започне ново строителство на ж.п. линий за скоростни влакове който ще се движат с над 300 км. За целта трябва да се започне покрай скоростната тангента изграждането и в двете посоки: едната покрай Кремиковци, другата покрай Бужурище. Едновременно със скоростните влакове който ще се стоят в цялата страна, ще трябва да се прави и метро свързващо се с терминал 2.
отговор Сигнализирай
156
Петър Терзиев
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
БДЖ непрекъснато ги ограбват и крадат от тях нафта и метал за вторични суровини. Всичко е добре организирано и фирмата е като каца без дъно. Същото е и с цялата държава. Скоростните влакове са по важни от бойни кораби и изтребители. Защото ако са необходими, Борисов ще трябва да настоява ЕС да пази общата граница на ЕС, както и да ни въоръжава. В България трябва да се преправят и ремонтират ж.п. линийте и да се направят много тунели и мостове за да се движат влаковете с над 300 км. както е в ЕС.
отговор Сигнализирай
155
Ваня Ковачева
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Подарете БДЖ на китайска фирма и за 10 години навсякъде в България ще има скоростни влакове който ще се движат със поне 300 км.
отговор Сигнализирай
154
Джесика Иванова
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Лесно се отбива номера че до Бургас ще се пътува за три часа. Но в централна Европа има по високи планини с пресечена местност, но на навсякъде се движат скоростни влакове със скорост над 300 км. Дори някъде достигат и до 500км. Вместо въоръжаване трябва да се купуват скоростни влакове. ЕС даде пари за ремонт на линийте. Сега ЕС и НАТО трябва да дават пари и да ни въоръжават защото пазим обща граница на ЕС.
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Фантазиите,лъжите и простотиите продължават с пълна сила.Нямаш умора бубуйо!10 год.не успя 5 основни града с по една магистрала да ги вържеш.И това на 450км.територия👎Ама иначе града-държава софия като гербер си го изрисувал,а ония в провинцията да пукат.Нали така.Ама така е.НИЕ сме си виновни,че 28 год.търпим като ***.А държавата краде като изоглавена всяка божа секунда от нас пищейки колко е бедна.Сега посягат и към пенсиите на инвалидите вече.Браво на вас гадове престъпни
отговор Сигнализирай
152
rand
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Пълен ***, като се има предвид и, че няма пълен мандат!
отговор Сигнализирай