IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Да сбъднеш детската си мечта! И да полетиш в небесата!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Панталей Пътника
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Българските пилоти са класа , особенно по-старото поколение от Балкан.Летя постоянно и правя сравнение , просто нашите са ненадминати.А всички писания по-долу , че пилот можеш да станеш с връзки, партийни книжки и тн., са просто смехотворни.
отговор Сигнализирай
23
Димо
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До Долна Митрополияа "теорията" беше математика, т.е. на нивото на изпитите за МЕИ-то и не можеше всеки сулю и пулю да се насочи. Зорът беше във физическите тестове, защото повечето идваха от математически гимназии /т.е. математиката не им беше зора/, кандидатстваха успоредно в МЕИ, че като не издържат физическите, да станат поне инженери...И аз като млад инженер вземах 125, а той- младия летец 700/зависеше и от часовете полет и дежурства, та и отгоре ставаше/.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилотАко беше "наш кадър", можеше всичко да стане, дори водач на държавата. То и сега е така, за съжаление. Хубавото е, че пред чуждите компании такива не минават.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
При соца за военно училище, особено за летец шуробаджанащина или членство в партията изобщо не помагаше. За и за другите вузове не помагаше, имаше изпити.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До до 18Напротив, ти си в грешка или си платен. Едно време всеки можеше да стане пилот стига да мине изпитите, а работата му беше гарантирана защото местата във Военното училище бяха планирани и съобразени с нуждата на авиацията.
отговор Сигнализирай
19
до 18
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
В голяма грешка си очевидно не си живял едно време или си платен .....к.Едно време пилоти ставаха децата на виШата раса тоест Шуробаджанаците, наще хора и т.н.
отговор Сигнализирай
18
Долна Митрополия
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилот ако издържи изпитите - физическите и психически и теория. Не му трябваха пари за пилотски курсове. Беше много престижно пилот на гражданската авиация, заплатите бяха доста по-високи от другите, но не 10 пъти повече. Пилотите работеха в българска авиокомпания, а не в западни авиокомпании стъпили отскоро на български летища.
отговор Сигнализирай
17
Демократ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Ето виждате ли, ако сте добри демократи и евроатлантици всички на 27 години ще сте пилоти в големи европейски авиокомпании стъпили отскоро у нас.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ryanair за съжаление взимат пилоти с по 250 часа общ стаж. преди 10 години беше 2000 часа минимумът а преди 30тина години 4000. Не са по-прости самолетите, а по-голяма липсата на пилоти.При нас часната авиация (GA) е слабо развита заради закони и правила нереформирани от времето на комунизмът. Единственно на комерсиалните компании интересите се взимат предвид. В западна Европа е по-евтино и в пъти по-малко бюрокрация човек да получи лиценз за частен пилот и от там да продължи.
отговор Сигнализирай
15
до 7
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Не можеш да направиш всичко. Бъди реалист. Американската мечта е за наивници. А парите не са всичко.
отговор Сигнализирай
Новини