IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ТИР-ове посрещат евроделегати. София под блокада!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До ОбикалятЗемнотоКълбоA защо да трябва да се връщат? Ако изпълняваш превози между две трети страни, защо да трябва да се връщаш тук? Не мисля, че точно ЕС трябва да прокарва подобни протекционистки закони, защитаващи конкретна такава - всички други предложения, които прокарва Макрон са в интерес на Франция и ущърб на по-бедните членове...
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До МиткоНе са само тези работодатели. Всички работодатели са недосегаеми. Правят каквото си искат с подчинените си. Държавата е зад тях.
отговор Сигнализирай
28
Митко
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Мафията, която държи транспортните фирми в България ще посрещнат евродепутатите. Транспортните фирми в България са некоректни със своите служители.Тези работодатели НЕ биват наказвани от държавата, затова трябва Европа да ги накаже.Проверете в интернет фирмата "Ем Джи 05" ЕООД и Куултранс и ще ви стане ясно за какво говоря. Европейците няма да допуснат българската мафия в Европа!
отговор Сигнализирай
27
ОбикалятЗемнотоКълбо
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Какъв е проблемът с връщането на всеки 3 седмици?Толкова дълги курсове ли правят из Европа нашите тираджии, че не могат да изпълнят поръчката за 3 седмици? Европа не е чак толкова голям континент, че да не могат да я прекосят от край до край за 3 седмици.В Сев. Америка прекосяват САЩ и Канада за броени дни, в Европа 3 седмици няма да им стигнат.
отговор Сигнализирай
26
Симеонов
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В транспортния бранш са едни от най-големите олигарси на България.Бълха ги ухапала, че ще похарчат някой лев за робите тираджии.Щял да фалира бранша - айде де - само ПИМК са купили над 1500 нови камиона в последните 10 г.Да не би да са ги купили со ду ***?Заплатите и осигуровките на нашите тираджии са най-ниски в Европа и Азия, пари има и за олигарсите и за по-нормален живот на шофьорите.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
А народа ПРОСТХоди на протест- иска си социализма?????
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До 26 ще го купя Аз шофьора.И ще си взема поръчката нормално.както е в ЕС.НЕ КАКТО И ТУК
отговор Сигнализирай
23
Discovery
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Повечето хора тука са пълни дебббили. За щастие тоя път управляващите са една идея по-умни от коментиращите!!! По-добри условията били за работещите??? И къде ще работят тея работещи, като БГ фирмите фалират, щото реално ще бъдат избутани от логистиката по тоя начин... А тая тъпотия на 3 седмици да се прибирали в страната си??? Чакай бе алоууу, нали е ЕС тва да не ти е с визи френска мишшка такава!!!
отговор Сигнализирай
22
ввввввввввввв
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
отговарям на 23 ... със заем ..нали съм ти го написал ... и ако макон ме изнасили ... камиона става собственост на банката ... и на кого ще го продаде ...
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Това си е чисто нарушаване на пронципа за свободно движение на хора стоки и капитали. А щом този бранш ще бъде ударен най-жестоко значи .......... държавата ще трябва да тегли още заеми от Гремания и Франция за да се издържа. Кажете ми че плана не е перфектен!
отговор Сигнализирай
Новини