IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зловещо! България на второ място в EС по смърт на пътя


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Образование.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ако в България имаше контрол, както в държавите от западна Европа, нарушенията щяха да са десетки хиляди пъти по-малко, което означава и в пъти по-малко катастрофи и жертви. Всичките причини за катастрофи, които КАТ изрежда, реално почти винаги са следствие от неработещият КАТ.
отговор Сигнализирай
37
Калиев нитрат
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В Германия полицията не се занимава с издаване и събиране на глоби. Това се прави от съотв. община. Контролът на скоросста също се извършва от общинска фирма. Полицаите само описват ПТП, понякога също контролират. Към всяка община има така нар. отдел по реда, който се занима с всички нарушения от неправилно паркиране до разпилян ***. Така необх. брой полицаи намалява и те се концентрират наистина в проблемните места. А ние имаме най-многобройната и неефективна полиция и КАТ.
отговор Сигнализирай
36
Кратун
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Кристиан КовачевПроблемът не е в скоростта. В Германия на междуградските пътища ограничението е 100 км/ч. На мнозинството магистрали няма ограничение. Там шофирам със 170 - 190, но всички се държат предвидимо, когато някой те види, че го застигаш, дава път, никой не ти святка отзад или те засича, за да си "изрази недоволството". Обаче контрол има. Невидим е и нашите си мислят, че няма. И винаги си получаваш глобата по пощата. Ако не платиш в края на краищата ти я теглят сами от сметката.
отговор Сигнализирай
35
опетков
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Handel Само донякъде си прав, както и всички други умници преди тебе. Двама -трима са го казали: виновен си е ***, за когото законът е врата у поле... За 10 г. каране и то здраво в баш европейски държави, видях само един "катаджия" ( е, той ме глоби, но това е друга тема). Значи работата не е в контрола. Малко разлики: чакаш да излезеш от малка улица на главна-още първия спира и ти се усмихва; по магистралата е закон като задминеш да свиеш вдясно и още и още..
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До До 21, 23Еххх ***,За такива като теб ставаше въпрос!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Направете нови пътища, поправете старите и дайте пари на хората за нови коли.Това е ключа за намаляване на жертвите. Всичко останало е рекет!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Второто място е след манипулираната статистика на МВР. Иначе и в това сме първенци. И скоро няма да отстъпим челното място. Българинът е прекалено ***, за да осъзнае, че корупцията и анархията не носят нищо добро. Той просто се кефи на слободията, даваща му възможност да задоволи първичните си инстинкти.
отговор Сигнализирай
31
Кристиан Ковачев
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Първо се намалява скоростта по магистралите с 10 км/ч до 130, а по шосетата - 80.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Правилата се спазват само когато има контрол. Неизбежна санкция за всяко нарушение/престъпление. Това е единственият начин познат по света за спиране на нарушенията/престъпленията. При това размера на санкцията е несъществен, важна е неизбежността на санкцията. Нарушенията водят до катастрофи и загинали.
отговор Сигнализирай
Новини