IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Войната на пътя не спира. Носят ли институциите вина?


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
Логика
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кой е отговорен за поведението на децата - родителите ! Кой е отговорен за поведението на водача на пътя - КАТ !
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Има една стара истина, която 80-те процента не знаят или забравят. Никога и никъде по света огромните наказания записани в закона не са спряли нарушителите. Спира ги нещо друго.
отговор Сигнализирай
26
До 31 Стамат
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Явно КАТ успешно ти е промил мозъка. Няма държава по света, в която това, което пишеш да е станало. Второ, измислиците на КАТ за размера на глобите по-добре ги забрави веднага. Навсякъде по света правилата се спазват само ако хората са убедени, че ако ги нарушат неизбежно следва наказание, като размера на наказанието е несъществен. Ключовата дума е неизбежно. Точно от това бяга КАТ, защото ще трябва да проработи, а не само да кибичи на хранилките си за глоби - безопасно място,с ниско ограничение
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Не, вината е в Путин и в глобалното затопляне.
отговор Сигнализирай
24
Стамат
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Докато всеки един водач не изгради ясно в съзнанието си, че не е по-важен от животите на останалите участници в движението няма да има оправия. И 5000 евро да станат глобите, пияни пак ще има, пак ще карата с 200, пак ще карат без книжки.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В КАТ експерти няма - както сред сегашните, така и сред бившите служители на КАТ, какъвто е Стратиев. За съжаление точно КАТ, т.е. хора, които не разбират от пътна безопасност, предлагат промените в закона, обикновено по-строги наказания и в резултат на тези промени предложени от КАТ и приети от депутатите, нарушенията и катастрофите се увеличават.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Начинът на шофиране се определя от контрола за спазването на правилата. Това навсякъде по света го знаят, само в България КАТ успешно е внушил на онези 80%, че шофьорите винаги са виновни. Проблемът в България е неработещия КАТ, който не само че е безполезен, но и е вреден.
отговор Сигнализирай
21
Георги
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Всичко опира до КОНТРОЛА! Имали КОНТРОЛ и съответните санкции, нарушенията ще намалят. Когато отидем в чужбина сме най-примерните, защото знаем, че няма да ни се размине. В България с 20лв и си цар на пътя!Всички '' акции'' са просто '' прах в очите''.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Мнозина сядат да карат след употреба на "ишиас", и белята става! Кофтито е че страдат и невинни, неупотребили "ишиас". Ишиас и кормуване - НЕ!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
не ви ли прави впечатление че колокото повече вдигат глобите и наказанията толкова повече се вдига и процентът на катастрофите факт неоспорим българинът по този начин показва подсъзнателно какво е отношението към тези институции които не помагат а само гледат как да ти вземат и последният лев когато хората в една държава започнват да разсъждават така значи нещо не е наред и правителството трябва да си ходи
отговор Сигнализирай
Новини