IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идея: Да отпадне таксата за престой в такситата


Обратно в новината

Коментари Коментари

7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
За такситата според мен трябва да има един АпТоест ,всеки който е в БГ през апа да може да си извика такси ...и да напише оплакване ако се налага и всички пътници да виждат ревютата и реитинга на шофьора и преди трипа да ти казва колко дължиш а не шофьора да си мисли маршрути и помпи и прочие..По този начин никой няма да влезе в такси копърка или нещо от сорта
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
Таксита? Uber е истината. По цял свят ходя командировки- Австралия, САЩ, Канада, почти цяла Европа- навсякъде използвам Uber. Такситата по света са на светлинни години от нашите. Първо- имат нормално app-ове да си поръчаш през телефона. Второ- гледаш на живо как идва таксито и т.н.. Тук има някакво жалко Taxime, което не става ама за нищо. За Taxistars да не говорим- трагедия. Yellow опитали да направят нещо, ама се получило нищо. Искат да печелят без да влагат. Грозна картинка...
отговор Сигнализирай
5
втора част
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
В момента имайте на предвид ,че все пак повечето хора могат да се качат на таксита ,на мен не ми пука ,този ще измисли още врътки ,цените в такситата ще се вдигнат още ,работата ще падне ,така е от години ,вече много колеги ама изобщо не плащаг НИКАКВИ данъци ,това става откак въведоха и патент , лакомията на държавата врътките и постоянните промени през максимум 6-месеца напрвиха нещата --или плащаш и фалираш или не плащаш и караш както можеш още ще напъва --още по лошо.. И ако тои е ....продъл
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Това изнудвачество се практикува и в случаите, когато таксито е поръчано по домашен стационарен телефон и изрично е заявено, че пътникът иска да бъде върнат обратно на адреса, от който е тръгнал. В такива случаи обикновено диспечерката пита колко време ще се наложи да бъде изчакан пътникът - с други думи, престоят е предварително заявени бакшишът, приел поръчката е информиран. Но се възползва от ситуацията!
отговор Сигнализирай
3
пърла част
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Г- Рановски е заэрщил военно у-ще после не знам какъл началник в полицците после КАТ и сега шеф на ДАЙ--и сега изведнъж започва да реформира такситата,смело мога да кажа ,че нищо не разбира от таксита.Най- доволни предполагам са били хората от едно времешните държавни таксита преди 89 г--там имаше първоначална ,такса при повикване ,първа тарифа от 6 ,00 ч. до 2200ч нощна тарифа от 22,00 ч. до 06,00 ч и извън градска тарифа и тя се прилагаше при над 40 км. извън града и ВИНАГИ е имало такса прест
отговор Сигнализирай
2
Знаете ли, че
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
някои бакшиши, като преценят, че са закарали до затънтено място пътника, когото трябва да изчакат, започват да го изнудват с думите, че чака не повече от 3 или 5 минути, защото били излезли да работят. И човекът, преценявайки, че е нищожен шансът му да вземе друго такси за обратния път, склонява да им даде на ръка 10-15 лева свръх сметката, макар че престоят е не повече от 10 минути.Обект на подобно изнудване обикновено стават сами жени, особено ако са възрастни и не ползват мобилен телефон.
отговор Сигнализирай
1
Аз
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0