IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

По бензиностанциите тази седмица: Бензинът надолу, дизелът се държи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Сега е ред на застраховките " Гражданска", винетките и данъка за 18 годишните бракми внесени по ландлийза- България в ЕС с ниски заплатки срещу внос на 18 годишни западни бракми!Но защо за Коледа и за 2019- ЕРП и ВИК да не вдигнат сметките и цените на тока с одобрението на ДЕКВР!С неясното " ми то за Коледа нали потреблението се вдигнало и после през 2019 пак", ама как се вдига това потребление в България на ток, като над 2,5 млн. българи целогодишно работят в чужбина и не живеят в България?
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 17
Купуваш си бензинка с газ и немаш ядове. Нафтата е за печки и кораби. Трябва да е 3 лв. нафтата. Много замърсява. Няма да се превръщаме тик в бунище за стари дизели от Италия.
отговор Сигнализирай
49
Аз
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Всеки който е наясно с технологичния процес по производството на бензин и дизел знае, че няма как дизела да е по скъп от бензина, защото е вторичен продукт в колоната. Все едно отпадната вода да се ползва за поливане и да е по скъпа от питейната.
отговор Сигнализирай
48
Фактите
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Норми за замърсяване за МПС с тегло 1305-1760 кг--Въглеродни окиси, въглеводороди и азотни оксидиБензин Евро 5 и Евро 6 - 2,105 г/кмДизелЕвро 5 - 1,16 г/кмЕвро 6 - 0,93 г/км--Фини прахови частици - Евро 5 и Евро 6Бензин - 0.005 г/кмДизел - 0.005 г/км
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 42Да си мислиш, че ГЕРБ са свалили цените на петрола в световен мащаб е все едно да вярваш в дядо Мраз
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Някои балъци така и не разбраха защо тук-там в Западна Европа говорят за забрана на дизеловите коли. Проблемът е, че там накупиха много дизелови коли, които по принцип по-малко замърсяват, но с едно изключение - азотните оксиди, заради които сега ЕК ще налага глоби в Германия. В България няма нито едно наднормено замърсяване заради колите. Единственият проблемв България са фините прахови частици заради отоплението с гуми, въглища, дърва и т.н., и заради което ЕК ще глоби България.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Евро 6 стандарта -бензиновите коли замърсяват повече, от колкото дизеловите!Да не говорим за газовите горелки, които са извън всякакви стандарти!SCR катализаторите на bluetec системата при съвременните дизели има по- ниски емисии на NOx от колкото бензиновите.В една европейска държава бракмите с газовиинсталации не биха допуснати ВЪОБЩЕ до движение по пътищата.
отговор Сигнализирай
44
Ф.Е. Джержински
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
А руския петрол с който работи рафинерията на вездесъщата и неприкосновенна "фирма" Лукойл, даже го няма в кошницата ... смятайте как ни доят товаришите...
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Проблемът е въглеродният двуокис и то в световен мащаб. Затова трябва да се забранят бензиновите коли и да останат само дизеловите коли, като по-малко замърсяващи.
отговор Сигнализирай
42
Гашо
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
До реалистСтига си писал глупости вд ей. Бензина е много по чист от дизела. За газта да не говорим. То нямаше да ги забраняват на запад дан са будали. Това, че си балък и немаш кинти и си зел избочена трошка печка, не е основание да бълваш неистини.
отговор Сигнализирай
Новини