IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Биоетанолът в бензина – опасен за колите. Сега е 8%, ще стане ли 9?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Камила
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
При това ви казвам: По-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Много го мразят тоя Марешки,бе!Ама много,и бензинаджии,и аптекари!
отговор Сигнализирай
18
123
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Етанола се изпарява много по-бавно от бензина. При студен двигател има голяма вероятност етанола да влезе в цилиндъра в течна фаза и да измие масления филм по цилиндъра. От там по-бързо износване.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Според спецификацията на дизеловото гориво на Лукойл съдържанието на метилови естери (FAME) е до 7%. Толкова е и максимумът за дизелите на Фолксваген, непредназначени специално за работа на биодизел, напр. 1.9TDI помпа-дюза.
отговор Сигнализирай
16
бай Кольо
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Затова на всичките си коли досега слагам само бензин 98 октана, или 100. Каквото има. И в България, и в Белгия, където живея в момента. Прекалено скъпи са тези коли, за да зареждам ла.на. Разбира се, след това колата ти се отплаща с една идея по-нисък разход и една идея по-добър вървеж. Зареждането на обикновен А-95 никога не е имало смисъл, за мен поне.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Нали трябва да се пълнят гушите на земеделците. Имитират дейност и гушат едни пачки. С дизела нещата са още по-страшни - пак заради плащанията от ЕС се отглежда рапица и се духа биодизел в дизеловото гориво.
отговор Сигнализирай
14
до Кочо и нещо не е
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Както беше казал един мой приятел-задаваш отговори.Горивото на ЛУКойл в България,Сърбия,Македония и Косово е едно и също,но там хората карат повече именно това е заради БЕ. Малко бензиностанции продават повече от 10т гориво на ден и това са основно на АМ "Тракия". Смените в една бензиностанция са поне 4 и и стават поне 20души.На Марешки персонала е един продавач.Помниш ли как Марешки обясняваше,че някой му слагал сяра в резервоарите.Просто продава Евро 3 или 4, но това е по-добре за колите.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
В повечето страни на ЕС съдържанието на биоетанол в бензина е до 5 процента.A, от 2019 ще е 9 процента.Разбирай двойно по-зле сме,но едно е ясно всичко е "коректно".
отговор Сигнализирай
12
:):)
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Златев нагъл си то е ясно, но полоеината от теоята сметка отива в герберска сметка ,конкуренция, - нефопускане тръгване на конкурентна рафинерия в Плевен- монопол на данъчни складове и огранипаване външен внос на евтино гориво.сега разбра ли сметката на Марешки
отговор Сигнализирай
11
Кочо
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Продължение... Около Пловдив заредих догоре на един Лукойл, колата мина 300 км. с около 140 150 и лампата светна. Ясно е че горивото е било дефектно, но след това при зареждане разхода винаги е бил много по-висок от дори този в Сърбия. Поне с литър на 100 отгоре. Аудито също бензиново с 80 л. резервоар споконо минавам 700 750 км. без да му е светнала лампата, в България на магистралата 500 и светва. Какви простотии говори булката, че нашия бензин ставал, на сърбите е в пъти по-добър.
отговор Сигнализирай
Новини