IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Еко "самоубийци"! До работа през автоподлеза на "Цариградско"?


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 12
Освен за де.била със сигнала да направим подлези и надлези на всеки 10 метра, да не вземе да се умори екоактивиста, да му разтекат гримовете и да стане грозно.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 18
По-голяма простотия не бях чел, подлез за пешеходци има на 100 метра на спирката на 7- ми километър! Аман от простаци и мързели. Поне си проверявайте сигналите преди да ги публикувате - срам за журналистиката.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Е, имаше сигнали за огромни кратери по ул. Герги Стаматов в Надежда, на които общината отговори, че "улицата не е в регулация"!!! Има улица с име, дават се разрешителни за строеж, строи се и е пред пуск нов жилищен блок, НО не била в регулация!!! Ами, ще отрегулираме общинарите тази година, та да дойдат други!
отговор Сигнализирай
20
10+
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
да не говорим колко булеварди може да се разширят и свържат с възлови места а не малинов да свършва с една мантинела при младост 3 а до цариградкото шосе 800 метра поле , както и градска железница рингова свързваща се с метрото с по 2 станции на всяка линия (6 общи станции ) и разклонения до банкя костимброд нови искър и тн
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
500 m в едната посока и 500 м обратно (ако ходите за метрото). Въпросът е принципен. 2010 г Фандъкова обеща пасарелка. До окръжна пешеходецът пресича поне 5 улици (потокът на пешеходците се пресича с потокът на автомобилите, така че ако мислите, че е по безопасно...)
отговор Сигнализирай
18
10 години по късно
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
още когато правеха дъмол и нещата около него трябваше да буде предвиден пряк път чрез надлез или подзлез за пешеходците за да не заобикалят километър за да преминат отсреща..докато работех там всеки ден минавах като претичвах през светофара от към младост и се услушвах за коли преди да мина през тунелчето и малкото тротоарче с ширина половин метър !!!
отговор Сигнализирай
17
Джедай Мастър
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 17
"...което удължава маршрута на еко "***" с около километър и нещо или +15-ина минути"." С 10 километра го увеличава, честно! Най-много 400-500 м. е разликата, хайде стига фейсбук драми на бг горди майки, които няма какво да правят по цял ден.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
А след 10 години да се усетите, че цялата инфаструктура на София се гради за удобство на големите търговски обекти, а не на гражданите.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 14
според бгмапс, разстоянието от подлеза на окръжна до мол-а е около 500м.голям проблем
отговор Сигнализирай