IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българските превозвачи твърди: Ще напуснем ЕС!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

110
Път на коприната
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
до "На 180 градуса":На там отиват нещата, бъдещето е на новия Път на Кпорината, който се строи ускорително и ще свързва 65 държави. Стара Европа си изпя песента и залязва.
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
И как пък ще го задължат френския търговец? Френският търговец има право свободно да избира коя фирма да наеме, българският шофьор НЯМА право да си търси свободно товар. Това е разликата. А относно германския шофьор, да, връща се празен от България. Днес той ще се върне от България, но утре ще се върне от Дания. Българският шофьор е в периферията и винаги ще бие повече км от германския. Това е проблемът - фирмите от периферията са поставени в неконкурентни условия за сметка на тези в центъра.
отговор Сигнализирай
108
Браво!
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
На 10 януари ще се вземе съдбовно решение за българските превозвачи - дали ще напуснем завинаги ЕС, или ще работим там. Това каза председателят на АЕБТРИ Георги Петърнейчев във връзка с готвения протест от страна на българските превозвачи на 10 януари в Брюксел.
отговор Сигнализирай
107
На 180 градуса
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Да се пререгистрират в Турция и да возят до Иран, Русия, а ако искат-чак до Китай. Там няма "Мобилност1". Ще си паднат на...г.ъза!
отговор Сигнализирай
106
До привет из Германи
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Ограничава се фундаменталната свобода на придвижване в рамките на ЕС. Един български шофьор, след курс до Франция например, е принуден да се върне в България с празен камион вместо да си почине във Франция и да вземе пълен курс от Франция до България. И няма право на избор, иска или не, брюкселските бюрократи не ги интересува. Очевидно е, че белгийска фирма например е привилигирована - 2500 км празен курс от Париж до София имат много повече разход отколкото 300 от Брюксел до Париж.
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До привет из ГерманииПрочети статията и ще разбереш. Има и много информация по темата в интернет, въпросът се обсъжда от месеци.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 12
15% от БВП на Бълария идва от точно тези транспортни фирми. И ако коментиращите са толкова злобни и мразят всеки български бизнес и обясняват колко лоши били транспортните фирми и да си ходели, да се замислят малко, че ако 15% от БВП просто се изтрие те самите ще обеднеят значително. Недопустимо е точно хора като Макрон, които държат толкова пламенни речи за европейските ценности да ги нарушават. Лицемерието е безмерно и трябва да се противопоставим с всички средства
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Блокиране и вето на всяко решение в ЕС от страна на България трябва докато лицемерът Макрон и протежетата му не се откаже от популистиката си, дискриинационна, протекционистка политика. Това е нарушаване на най-фундаменталната европейска ценност - свободното придвижване. И вместо да ги подкрепим, българомразците и нихилисти в комнтарите пак плюят срещу всичко, а повечето дори не са си направили труда да се информират за какво става въпрос и колко очвидно дискриминационни са промените.
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До привет из ГерманииНе става ясно на теб.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
EС както винаги си гледат интереса, за тях сме васали, хора втора категория на които могат да налагат всичко.
отговор Сигнализирай
Новини