IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Подготвени ли са шофьорите за верижен ад на пътя?


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Ако карат бавно, ще ги блъснат отзад. Ако карат бързо, ще се блъснат отпред.
отговор Сигнализирай
23
шматка
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До 20Според теб как инструктура "печалбар"да подготви някого за зимни условия ако кара курса през лятото.Типичен коментар на средностатистически българин"Някой ми с** в гащите"Винаги казват на курсистите да съобразяват скороста с пътните условия но онези 80% трудно схващат
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 21И не само там. По винкелщрасе към София преди Филиповци беше същото. Не случайно, преди да направят западната дъга, ***'алата редовно захлебваше на корем гръцки портокали и мандарини, от безплатните край пътя.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
"Колкото по-високоскоростни са пътищата, толкова по-голям е рискът от инциденти."Пълна глупост.Не са виновни пътищата а *** кратуни на задволанните устройства.Никъде не е казано ,че като е разрешено да се кара със 140 км/ч трябва да се кара с толкова при всякакви обстоятелства.Има едно малко разтегливо понятие - съобразяване с пътните условия.На много от водачите това им убягва.
отговор Сигнализирай
20
До 17, но не от 12
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Добре, че тия 20% има, щото нямаше начин да осмислим колко сме проЗти и вдлъбнати. И щяхме да виним мъглата, международното положение и студа в Щатите или жегата в Австралия за натискането на *** до ламарината.Така де, ние винаги си го можем карането, другите около нас не го могат. Даже и да сме насрещното...
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Декември 2018 г., малко преди Коледа. Минавам Калотина към 23 ч. Ограничение 60, мъгла, непресечена лииня. Карам със 60, все още има стотина метра видимост. 3 камиона ме изпреварват. Стигам до София, вече нищо не се вижда. Намалявам до 40 от 10 коли 9 ме изпреварват, единия пуснал дълги...
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
А някой учили ги как се шофира в намалена видимост. Едвали го пише и в новите им книжки на мутрите. Новите водачи са напълно неподготвени за пътя. Това знаете ли го. Неподготвени са нито за зимни условия нито за мъгливи условия. А й кой да ги подготви инструктора Печалбар ли. На него не му дреме много той гледа да минат часовете и да лапне мангизите. А дали е направил водач от някой слабо го интересува важното е да го научи да не му гасне колата при тръгване. Така водачи не се подготвят.
отговор Сигнализирай
17
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Колега #13, верижен ад е ад с вериги и без ремаркета и полуремаркета. Среща се през зимата, предимно в проходите Петрохан, Шипка и Троян-Кърнаре.
отговор Сигнализирай
16
До 12
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Съвсем ясно е, че за вас 80-те процента, шофьорите са винаги виновни, или задкормилните устройства, както обикновено се изразявате, мислейки се за по-интересни. Извън кръга на вашите възможности е да осмислите случващото се в своята цялост.
отговор Сигнализирай
15
Обективен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
..., а на магистрала не се спира, трябва да стигнат до отбивка и там да спрат, ако успеят да я видят. Неясно е с каква скорост да продължат да шофират. Ако забавят много, ще ги ударят отзад. Ако забавят по-малко, ще ударят някой отпред. Ни така, ни иначе, защото магистралата не са я затворили. Общите приказки за съобразена скорост и дистанция, любими на КАТ и на някои тук, никаква работа не вършат в случая, но как да го обясниш на онези 80%, които като си наумят нещо, нищо не може да ги разубеди
отговор Сигнализирай