IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Катастрофата в Македония заради обледен двигател?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
".....заради ОБЛЕДЕН двигател..." Джурналята, вие български език учили ли сте ?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
С тия самолетчета при хубаво време можеш да си джиткаш три часа без особени проблеми, а при турболенция след един час пилотиране слизаш като пар цал. Та не е чудно, че стават грешки и инциденти.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
Както с внука Кенеди. И този с безотговорно пилотиране. Аз за да отида на едни ски, и то на пистите ползвам доказали сигурността на прогнозите си сайтове. Прав е един от експертите. Това не автомобил да отбиеш вдясно, а самолет все пак. Нищо, че тежи колкото моя автомобил.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 40 Не харесвам 0
Цялата отговорност е на пилота и ако е имало такъв на втория пилот - те са длъжни преди излитане да направят проверка на общото състояние на самолета, да следят показанията на уредите, да се информират за атмосферните условия и т.н. Типичния бг маниер на прехвърляне на вината на другите тук не върви.
отговор Сигнализирай
19
УМЕН
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 2
Още вчера казах че е обледенение. Не ми трябват подобни на тоз експерти. И по-вероятно са се обледенили плоскостите за управление отколкото двигателя.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Да, с херметична кабина е и може да лети до 8000 м ако някой се сети да подържа кабинно налягане в човешки граници. Ако просто решиш за малко да дадеш газ и да набереш 5000 м, за да прескочиш няколко облачета.., и после се заиграеш и да ги заобикаляш...не е ясно къде ще му излезе краят. Пък и не си мислете, че по един и същи начин се управлява самолет на 3, на 5 и на 8 хил метра. Ако долу е лесно, горе трябват много повече умения и прецизност.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
До Анонимен 21Обледявайте се с ЕКСПЕРТА отдолу двамата, защото ЛЕДЕНА ЕПОХА ВИ ЧУК.А В ГЛАВАТА!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
Обледява се всмукателния колектор и дифузора на карбуратора, в случая само колектора и дроселовата клапа, защото този модел е с инжекционен двигател. Плюс това е двг с въздушно охлаждане и цилиндрите изстиват за нула време ако не внимаваш. Там постоянно се играе с газта и обдухването с топъл въздух . Няма автоматика. Някой е писал, че не летели при ниски температури. Когато на земята е плюс 18 градуса, на 5000 м е минус 15-20.
отговор Сигнализирай
15
дедо Ташунко
преди 5 години
Харесвам 39 Не харесвам 3
Германия, Костов и Путин са виновни. Експерте, експерте, напълно си експеркулясал.Бог да прости невинните дечица. Всичко останало е бла-бла.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 6
Ох ЕКПЕРТИ аман от вас самозванците на глупост и лъжи.Тоя не е добре да мисли боботи за вледеняване на ЧЕСТНА. Тръгва от тука почти 20 градуса в Република северна МАКЕДОНИЯ трябва да е било 5 градуса а в планината -10 градуса и също така ЧЕСТНАТА замръзва КРИЛАТА и лесно се чупят!ПРЕКАЛЯВАТЕ ВЕЧЕ ВИЕ С ЛЪЖИТЕ И НИ ОБЛЪЧВАТЕ КАТО ИЗКРИВЯВАТЕ ВСИЧКО.ИСТИНА = ФАЛШИВА НОВИНАЛЪЖАТА = ИСТИНАТА И ДАДЕНОСТ! ЗАЩО? ЗАЩОТО "АЗ" (ЕКСПЕРТА) КАЗВАМ!!!
отговор Сигнализирай
Новини