До АнонименЛетищата във Варна и Бургас никога не са изглеждали по-добре, не са имали по-голям ръст на пътници и като цяло надминават с класи летище София. И това се дължи на оператора. Безумие е червената номенклатура да продължа да точи софийското летище.
отговорСигнализирай
29
Анонимен преди 5 години
12
Фрапорт държи Варна и Бургас, което само по себе си е безумие (монопол). Ако вземе и София какво става? Освен това има и българско участие (познайте на кого). От огромния интерес по света де оказа, че едва са събрали 5 при това всички с българско участие. Плана е ясен тотален монопол във всички сфери. За това им е проблем плана Макрон
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 5 години
41
До Анонимен 21Турих ти минус заради "пропадналите държави като Беларус". Беларус, ***, свети от ред и чистота, произвежда страховити камиони - гигантски кариерни самосвали, влекачи за междуконтинентални ракети, великолепни трактори и селскостопанска техника. Имат много производства на световно ниво. И като си помислиш, че има такава пустош, където човешки крак не стъпва - непроходими гори, блата.
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 5 години
21
Това ще е първата аерогара в света, декорирана с няколко висящи мумии, под които ще пише "предател".
отговорСигнализирай
26
Turkish преди 5 години
37
Дайте на Търкишите концесията, все пак имат опит, като се приключат всички фази на новото летище в Истанбул, вероятно ще е най голямото в света. Търкишите летят и до най много дестинации в света с Търкиш Еърлайнс. Поради тези факти, може би аркадашите са добра партия за оператор на Летищата в България.
отговорСигнализирай
25
Bad Company преди 5 години
65
Всъщност какво лошо има да бъде дадено летището на концесия?? Ами и "Гетуик" /най голямото летище в Лондон/ и то е на концесия. Никой не реве, никой не протестира...........летят си хората и толкова. При това с перфектно обслужване.
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 5 години
95
Поредната схема на Баце. После да не клепа на парцали ,че не бил разбрал.
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години