IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Повече кормуване, по-малко теория: Шофьорският курс скача с 300 лв.


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
бг
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Младеж кара кормуване на учебен автомобил произведен преди 30 години с мощност 55 к.с. и тегло 1000 к.г. Издържа изпита и придобива СУМПС. След това има право да управлява лек автомобил с неограничена мощност или т.н. бусове дълга база, които натоварени често са доста над 5 тона. За това, първо учебните автомобили трябва да са съвременни и "В" категория да има подкатегории.
отговор Сигнализирай
22
Не става само с кара
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Ако идеята беше на истина да се повишат навиците на младите шофьори, бих я подкрепил, но тук всичко е за пари. Бройката на кандидатите драстично пада и паническото вдигане на цената е опит да се запази заетостта на инструкторите. Запомнете, тази власт НИКОГА не е мислела за населението. Каквото и да прави, всичко е с финансова или корупционна основа.
отговор Сигнализирай
21
До 5
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Аз ще ти кажа. Глоба е само като те хванат първия път. След това отиваш на наказателно дело. Първа присъда пробация, втора условна и после в затвора лежиш и втората и третата присъда. А и кой е казал, че всички трябва да се правят на шофьори? Не е задължително.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Симулатори щели да слагат. Игрички ще си цъкат. На тия мислители НИЕ им плащаме заплатите... Тия отзадни звуци за симулиране на дейност ние ги плащаме. И това особено ще промени поведението по пътищата, нали?
отговор Сигнализирай
19
Бобчо
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Сега ги учат на скопена учебна кола да карат първа-втора, светофар, спри, тръгни. И после като вземат на тати БМВ то не могат една кола да изпреварят безопасно. Аз съм ЗА да се качи ученика и да кара по магистралата с макс разрешена скорост, да кара по планински път с много завой, да кара примерно по път като прохода на Републиката с тировете, да кара по натоварен първокласен път(София-Варна) за да може да се научи да преценява дистанция, да се учи да изпреварва и т.н.
отговор Сигнализирай
18
ogin
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Ще караме без кнжки
отговор Сигнализирай
17
BB
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Истината в очите Причината е в липса на адекватни пътища за съвременното движение и абсалютно лошо организирано движение в големите градове
отговор Сигнализирай
16
Истината в очите
преди 5 години
Харесвам 42 Не харесвам 1
Причината за многото жертви на пътя не е в курса за обучение, а е в интелектуалното състояние на българина. Огромната дупка няма как да се запълни с допълнителните часове практика. Комплексите, ниския интелект, липсата на градивни критерии и отговорност убиват психически в ежедневието и за жалост физически на пътя.
отговор Сигнализирай
15
Djoko
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Защо ще вдигат цените, никъде не става ясно. Горивото ли ще поскъпне, ще се удължи работното време на иструкторите ли. Невиждам логика да скачат цените толкова много. Можеби е някакъв план за намаляне на шофьрите и увеличаване на колоездачите.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 4
Това нещо със симулаторите го пробваха преди 35-36 години и се отказаха.И сега пак. Само ще се изхарчат едни пари а някой ще се нагуши.И аз карам Боинг 747 на симулатор ама иначе не мога.
отговор Сигнализирай