IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

20 км/ч ще е максималната скорост на електрическите тротинетки


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
До 27
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ако искаш по-чист въздух по-добре дизелов, отколкото бензинов автомобил.Никой не казва, че автомобилите не замърсяват. Замърсяват, но в България малко замърсяват, пренебрежимо малко. Причините са ясни - малко автомобили с малък среден годишен пробег при малка плътност на населението.
отговор Сигнализирай
26
До 24 Супер
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Зле си с сметките. Колко километра мислиш, че ще изминеш преди батерията да се скапе? Хайде виж колко лева ти излизат 100 км само от цената на тротинетката. Батериите на твоята тротинетка как влияят на екологията?
отговор Сигнализирай
25
Чистия въздух
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 25Автомобилите и особено в България въобще не замърсяват.Това, че повечето са стари дизеляци с махнати катализатори, няма никакво значение.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Мястото на електрическите тротинетки е на улицата при останалите моторни превозни средства.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Замърсяването на въздуха от автомобилите в България е толкова незначително, че не си заслужава да се коментира. Проблемът е, че фандъкова дълги години лъжеше, че замърсяването в София било от автомобилите и 80-те процента повярваха на тази лъжа. Със или без автомобили, въздуха в София е почти еднакво чист/мръсен.
отговор Сигнализирай
22
Супер
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Само така ще се намали замърсяването на въздуха. С тези тротинетки раздхоът на 100км е около 1 лв. При нередовен градски транспорт и липсата на велоалеи това е едно много добро и удобно решение. Инвестицията се връща за около 2 г. от спестени пари за градски транспорт. Да не говорим за спестеното време от висене по спирки и задръствания. А регулация си трябва, за да бъде всичко цивилизовано.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
И нищо чудно да се сменят, пешеходците са от малкото които имат време да разсъждават а това пречи на мнозина...
отговор Сигнализирай
20
До 20
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Велоалея и тротоар не е едно и също. Не си измисляй правила - има ги в ЗДВП, както и в регламент(ЕС) 168/2013. Последния предстои да се актуализира. Управляващите знаят това. Влагате твърде много емоция и лично отношение срещу нещо добро. Застраховките няма да изгонят хората от площади, паркове и градини. Това и сега е забранено. Проблема е в контрола, а когато парите от застраховките ги приберат на никой няма да му пука за вашия тротоар. Както сега.А сега кряскайте в полза на застрахователите-
отговор Сигнализирай
19
Писна ми
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Правилата трябжва да се сменят - пешеходците трябва да бъдат пратени да слаломират между колите на улиците, а тротоарите да се освободят за въртипедалковци, за тротинеткаджии и там подобни, които и сега си карат там.
отговор Сигнализирай
18
+++
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Всичко, което е с мотор е МПС (моторно превозно средство) и като такова, трябва да изпълнява общите изисквания към МПС. Кара се по улиците, без тротоари и велоалеи. Електрическият велосипед също на улицата, а не по тротоар или велоалея. На практика ел. велосипед и мотопеда не са много разлчини - само вида на мотора им е различен. Ел. тротинетка при всички случаи не трябва да е сред пешеходците.
отговор Сигнализирай