IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Вълчев: Качеството на образованието ни се срива


Обратно в новината

Коментари Коментари

345
imgdoc
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Приемете истината! Некадърното Управление на тази държава доведе то срив в цялото образоеание през последните 10-15 год. Няма изгледи нещо да се подобри в обозримо бъдеще. Не може да се очаква качество на образование, здравеопазване и пр. при условие че възнагражденията са на последно място в Европа. Няма стимули. Как да се напълни хазната като непрекъснато се източва от нерегулирано събиране на данъци, когато държавата съществува благодарение на паричните постъпления на българите гурбетчии. Когато дефакто няма вътрешен брутен продукт. Добре е да искаме и да стачкуваме, но по същата логика нямат ли право да стачкуват всички други бюджетни работници? Тогава нека да затворим държавата!!...
отговор Сигнализирай
344

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
възмОтена гражданко- родител , не дОшете децата си
отговор Сигнализирай
343
читател
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всички журналисти, социолози и Станишев-Вълчев говорят за т.нар. дифернцирано заплащане. И никой от тях няма смелостта да назове истината в очите. ЧУЙТЕ Я: Една точка от това заплащане струва 48 стотинки. Ако имаш 40 точки ще получиш 19.20 лв., които ще ти ги изплатят еднократно през декември. За какъв стимул говорят всички, които "разбират" от образование. Що за изказвания прави Станишев - това политик на европейска държава ли е или средностатистически обикновен(както казват политиците) човек. ПОЗОР ЗА ДЪРЖАВА, която има такова отношение към собствените си деца!
отговор Сигнализирай
342
Рая
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Министър Вълчев,къде са дневниците на учителите и учебниците за начален курс?Да не би и Вие да стачкувате?Смятате ли,че работите качествено и заслужавате заплатата си след като търсите качество и в работата на учителите?Не се заблуждавайте,ако някой няма качество в работата си това е МОН
отговор Сигнализирай
341

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Министър Вълчев,къде са дневниците на учителите и учебниците за начален курс?Да не би и Вие да стачкувате?Смятате ли,че работите качествено и заслужавате заплатата си след като търсите качество и в работата на учителите?Не се заблуждавайте,ако някой няма качество в работата си това е МОН
отговор Сигнализирай
340
Възмотена гражданка-
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Министър Велчев да се яви на комисия за освидетелстване!Неможе един луд да унищожава цяло образование,да мъчи учители родители и ученици!!!Щом праща учителите на магистралата като труженички със свободна професия,ще продължи ли да бъде министър на образованието или ще стане сутеньор?Вместо да си веее пешовите по елитни училища да посети селско училище с 80% ***!Нека обясни кого трябва да интегрират учителите!Едно българаче между 20 *** или 20 *** с едно българче!?Ако бях негова майка бих се срамувала и бих го удошила още при раждането,за да не е срам за цяла нация!!!!!
отговор Сигнализирай
339
Баба Жека-бивша трак
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
От коя дупка изкопаха последния министър на МОН,че да взема един трактор и да я запълня,за да не излизат повече подобни мижитурки!
отговор Сигнализирай
338
zalmoksis
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Как е възможно учителят да е длъжен да възпитава и обучава, без да може да контролира, за да не се нарушат случайно гражданските права на хора, които не признават никакъв авторитет, дори не и този на живота, чийто кървави следи оставят по пътищата. Това са децата на оскотелия в борбата за оцеляване родител, деца, оставени на самоотглеждане, неизбежно попиващи недъзите на обществото. Тях преподавателят е принуден предимно да надзирава, между другото да обучава не се ли обезсмисля така настоящата му квалификация, не става ли абсурдна претенцията за каквото и да е надграждане над нея. В ролята на нискоавторитетни детегледачи, учителите в масовото неелитно училище са длъжни да подаряват образователен ценз на неграмотни и нежелаещи да бъдат грамотни обучаващи се, от чиито брой обаче зависи хлябът им. Какво удовлетворение и мотивация за развитие може да има учителят, който по принуда е част от тази някому угодна социална измама. Измама, която е и подигравка с труда на всеки, получил недаром своето образование, измама, която интегрира неграмотници, изравнявайки ги с грамотните, измама, от която всяко образование,придобито в България, олеква. За да се прекрати тази порочна практика е нужно въвеждане на независимо оценяване в края на всяка учебна година по всички учебни предмети. Ако българското общество не подкрепи най-трайната инвестиция за човешко развитие образованието то това би означавало, че се примиряваме да ни наследят нискоквалифицирани, безотговорни, полуобразовани, полувъзпитани, лесно манипулирумеи, без гражданско и патриоитчно съзнание, без градивни интереси, без цели, без избор българи. Само с такива индивиди под ръка о.з. стратезите ще продължат безпроблемно да разстилат пипалата на престъпността и абсурдизма на всички нива България ще се чалгизира и чалмизира това ли е бъдещето, което очаква децата ни.Йордан Бончев
отговор Сигнализирай
337
zalmoksis
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Умишленото системно сриване на българското държавно училище е до голяма степен следствие от една стратегическата цел да се отнеме държавният монопол и от този сектор по пътя на закриване на училища поради срива в раждаемостта от деветдесетте години. Подобно на настоящия проблем с детските градини, които не могат да приемат вече завишения поток от деца, така до няколко години осакатената система на средното образование няма да има нужния капацитет за това. Ще последва масова гетоизация на училищата, с препълване на паралелките и разрастване на частния сектор в бранша за по-благосъстоятелните. Ще се говори отново за равни права, равни шансове, но ще се институционализира неравенството между децата.Премиер и министър реторично философстват от кого ли да вземат пари , за да дадат на нетърпеливите учители от военни , от лекари ли... Пробутват поредната доза конфронтация в стил разделяй и владей , тъй като нямат политическа воля да напълнят хазната вместо своите сметки с парите, които заобикалят митническата, данъчната система, парите изтичащи от всеки сектор с държавна намеса. С пробит мях не може да се храни народа, нито да се преразпределят трохи и корички с нагли усмивки.Министър Даниел Вълчев няма как да уважава българските учители, защото е преминал школата на стратезите-гуровци на превръщането на България в псевдоавтономна олигархично-полицейска република, а именно хора като А. Луканов, Л. Гоцев и други подобни. Въвеждането на диференцирано заплащане беше доста елементарен ход, целящ да отклони вниманието от наболелите проблеми в образованието, за да се изпокарат колегите в бранша за жълти стотинки. Последователните опити българският учител да бъде противопоставен спрямо работодатели и регионални инспекторати на МОН, спрямо деца и родители, спрямо цялото общество такава последователност не може да бъде случайна. Ако има недоволство, че застаряващата част от педагозите са професионално и психически амортизирани, защо тогава обществото не намери достойни техни заместници, а на тях да отдаде с по-ранно пенсиониране дължимото, защото са хора изстискани от занаята, в които през последните години в ръцете им масово се дава не тесто, а кал, с която да замесват бъдещето на България. Дали ще има в бъдеще кадри, готови да ги заместят при настоящото положение на нещата- едва ли.Как е възможно учителят да е длъжен да възпитава и обучава, без да може да контролира, за да не се нарушат случайно гражданските права на хора, които не признават никакъв авторитет, дори не и този на живота, чийто кървави следи оставят по пътищата. Това са децата на оскотелия в борбата за оцеляване родител, деца, оставени на самоотглеждане, неизбежно попиващи недъзите на обществото. Тях преподавателят е принуден предимно да надзирава, между другото да обучава не се ли обезсмисля така настоящата му квалификация, не става ли абсурдна претенцията за каквото и да е надграждане над нея. В ролята на нискоавторитетни детегледачи, учителите в масовото неелитно учи
отговор Сигнализирай
336
kotlenkata
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
malee toq ministar valchoo...basi bokluka!!!! 4esnooooo! maturi she darjim ve4e...setiha se koga da ni saob6tqt i za tqh!!! mnooogooo me e qd na toz typak!!!
отговор Сигнализирай
Новини