IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Абсурдни въпроси в листовките: В кой ъгъл се слага винетката?


Обратно в новината

Коментари Коментари

55
до #56
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз платих 700 лева всичко за "В" категория. (**дори и фактура не ми издадоха че сам платил**)Отидох на теория в 9ч сутринта . Никои не ми каза в колко часа е , и кога започва . Бях на 10 метра от стаята за теория.. ( пушех цигара) Никой не спомена името ми .. след 10 минути когато се върнах ми казаха че сам пропуснал изпита и трябва да платя 63 лева за да ми насрочат друг ден. Направо им вдигнах скандал.. 700 лева за една цигара . Стегнах си багажа и заминах в Англия .
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Тук инструкторите са много зле (поне повечето, но има и доста добри). Като цяло добре, че беше тубата да видя какво е defensive driving и чичко гугъл да ми каже за какво да внимавам на изпита, останалото е пълна пародия и едни грешни пари за часове.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
...Чрез мобилно приложение двата телефона на курсиста и на инструктора, се засичат по GPS локацията....Демек, ако искам шофьорска книжка, трябва да си купя и смартфон така ли? Има ли някакви изисквания за марка, модел, ОС?
отговор Сигнализирай
52
Русия
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Нали матряла на ОПГ ГРОБ и Гробчу Бибиткув с Жипката и те тряа да са порадват на МПС-та , е не като Гробчу със служебна Жипка и горива , но толкоз на матряла му стига.Вижте къв Примитив е премиярът ни , вий ко очакватхти?
отговор Сигнализирай
51
Реалист
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Изпитът за шофьорска книжка не е толкова съществен, както ни го пробутават. Никой не е станал добър шофьор само от шофьорски курс. Курсът е за да се добият някакви базисни знания и умения, с които да можеш да излезеш сам на пътя и да се научиш да шофираш.
отговор Сигнализирай
50
Хм
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
На едни и 10 часа им стигат,на други и 100 са малко!Въпросът е дали изпитът е обективен.Вижте какво става във Фейсбук,когато някой постне въпрос от листовките-купища грешни отговори!И то за въпроси от първа страница...
отговор Сигнализирай
49
Константин
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Такива инструктори си ги избирате, аз уча от а и б за мотоциклети и си давам 20 часа най-малко. Но то е важно да имаш съвест. Но прави сте, за А категория и като цяло системата за обучение е опорочена и не само от ДАИ, а и от инструкторите, както и ръководителите на МТИТС и агенцията.
отговор Сигнализирай
48
Константин
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До 123Не си прав, аз съм инструктор за А категория и смея да твърдя, че си уча курсистите и определено им давам градски карания. Но си прав за 90 процента от колегите. Аз се учих от един много добър инструктор и моторист.
отговор Сигнализирай
47
123
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
За А е много зле. Никой "инструктор" дори не предполага, че трябва да те учи нещо или да караш градско.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Мани, мани. Вие да видите изпита за "А" как е, ще се хванете за главата :)Първия инструтур вика "който не е карал 5 години без книжка, да не идва при мене". Отидох при друг(че не съм карал без книжка, тоя само искаше да имаш "Б" кат. поне 2 год.). Ония ни наквъца по полигона, блъскахме 10 часа конуси, после 10 минути градско и вика "Готоуи сти". Изпита на късмет и магия. И по време на изпита карах повече градско, отколкото по време на обучението.Общо взето със или без "А" - все тая.
отговор Сигнализирай